söndag 31 juli 2011

Hemma igen!

image

Idag var det dax att åka på båten mellan Grenå och Varberg igen. Större delen av resan spenderade vi uppe på däck där det var riktigt skönt. Det blir liksom inte lika hög ljudvolym när man är ute.

033

Efter halva resan så gick vi ner ändå, barnen ville leka. Jag förstår dom för det är ju alltid kul att leka lite. Elin sprang in och henne såg jag nog inte på min och såhär slutade det för Gustav. Han stensov i över en timme precis utanför lekrummet. Hur han lyckades sova precis där är för mig helt oförståeligt. Är det någonstans det är lite stimmigt så är det ju där..

 

Nu är vi i varje fall hemma igen och det känns både skönt och lite konstigt. Vi, hela familjen, är oerhört tacksamma och glada över att ha fått den här resan. Vi har fått uppleva enormt mycket på bara en vecka. Kommit till ställen som vi aldrig hade hittat själva.

 

Tack så mycket Stena Line!

 

Nu ska jag sova, imorgon slängs jag in i verkligheten igen.

 

Kramkalas

Inga kommentarer: