onsdag 6 juli 2011

Long time no see

image

Barnen njuter för fullt av att vara ledig! Dom går och strosar lite som dom vill hos svärföräldrarna. Värre kan man ha det!

 

 

Veckan som gick bara försvann..

 

Jag har hunnit med det mesta och framför allt så har jag saknat er och bloggen.

 

Tyvärr blev jag sjuk, utslagen i feber och hade ingen lust till någonting, inte ork heller för den delen.

Johan och barnen har tagit semester och flyttat ut till lilla stugan i Onsala så jag har haft huset för mig själv.

Lilla gröna bilen (Charlie) har blivit såld och det känns jättebra. Jag får åka kommunalt till hösten när jag börjar plugga och det kostar helt enkelt för mycket att ha en bil som inte behövs.

 

Nu har jag besök av en kompis från Gävle men hon åker vidare redan imorgon.

 

Jag förbereder för fullt för semestern. Jag jobbar två dagar till sen ska jag ansluta till min familj och på söndag ger vi oss i väg till Gotland.

 

Det är full fart med lite av varje nu när jag är frisk och har återfått krafterna Ler

 

Har ni det bra i sommaren?

 

Kramkalas

Inga kommentarer: