måndag 27 juni 2011

Vår midsommar

Inför midsommar i år så hade jag inga som helst förväntningar. Det enda jag visste var att vi skulle vara med kompisar i Gävle. När det närmade sig midsommar så blev vi alla bjuden till en annan kompis stuga vid havet.

Ok, tänkte vi Ler

Jag kan säga att det blev en underbar midsommar!

Fantastisk stuga och underbart läge. Trevligt sällskap, träffade både lite nya bekantskaper och gamla bekanta.

 

Det finns några, kanske 5 st midsomrar som jag minns speciellt, som vi gärna tänker tillbaka på och pratar om, den här midsommaren kommer definitivt tillhöra den skaran midsomrar.

2011-06-27

Vi började såklart med sillunch och nubbe. Därefter tog vi barnen till byns midsommarfirande. När vi väl kom dit så var det inget av våra barn som var så intresserad av att dansa.. Elin blev lite blyg. Däremot så fanns i sällskapet en annan Elin som gjorde kransar till barnen. Gissa om hon blev idolen??

 

2011-06-271

Eftermiddagen/kvällen spenderades vid stugan. Lite lekar, prat och god mat förstås.

 

Vi hade en fantastisk midsommar och jag tackar Cilla och Stefan för att dom bjöd in oss alla till deras paradis. TACK!

 

Kramkalas

Inga kommentarer: