måndag 20 juni 2011

Snurrigt

Just nu har jag det så snurrigt med en massa tankar som far runt så jag kan inte riktigt blogga. Eller.. jag gör ju det men inte på riktigt liksom Skrattar

 

Det är en massa saker som ska diskuteras och tas beslut om. Mycket roliga saker med såklart men ändå..

 

Idag när jag kom och hämtade barnen så blev jag upplyst om att dagis visst är stängt imorgon. Bra där Ingela! Tack och lov att vi har farmor och farfar. Hur skulle det annars gå med mig som är så vimsig?! Personalen frågade om jag inte sett lappen på dörren? Jag vågade inte säga riktigt som det var att jag har sett den men att 21/6 kändes som någon månad bort..

Snurrigt värre.

 

Imorgon hoppas jag att jag fått lite klarhet i mitt huvud, åtminstone så tror jag att det är rätt bra för min omgivning Blinkar

 

Kramkalas

1 kommentar:

Linda sa...

Hihi, låter som något jag skulle kunna missa också, jag är snurrigare än dom flesta:)

Ledsen jag inte hörde av mig i helgen, hade planerat att höra om vi skulle ta en fika på lördag förmiddag men helt plötsligt hade andra planerat vår dag och det blev till att träffa makens släkt hela långa dagen istället.
Hoppas vi snart får en ny chans för en fika.

Kramkram