tisdag 21 juni 2011

Jag kom in!

Det känns helt ofattbart men jag kom i på skolan Skrattar 

Jag fick beskedet igår men jag var tvungen att smälta det lite och så ville jag berätta för min arbetsgivare först innan dom fick läsa om det på nätet..

 

Jag erkänner att jag har lite blandade känslor men jag har självklart bestämt mig för att plugga. Det värsta som kan hända är väl att det är helt fel för mig men då finns ju mitt jobb kvar och då vet jag ju det. Nu hoppas jag väl att jag ska tycka att det är toppen med den här utbildningen men det vet man ju aldrig.

 

Jag ska ju läsa en KY-utbildning som heter Bank & Försäkring där det ingår en hel del praktik så förhoppningsvis så får jag lite kontakter på vägen.

 

Det känns spännande och stort det här!

 

Kramkalas

10 kommentarer:

Jessica sa...

åh herregud vad roligt!!

Stort stort grattis!, Tror du gör helt rätt :)

Det ÄR galet roligt att plugga och KY ger ju nästan garanterat jobb sedan ;)

Kram kram

Östblomman sa...

GRATTIS! Du är grym! Bra jobbat och stort lycka till!

Fira med lite bubbel vetja :)

Kramar

Livet på Citronodlingen sa...

Grattis! Det blir säkert jättebra!

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis! Så kul för dig. Kommer säkert att bli jättebra.

Kram Ullis

Sara Mårtensson sa...

Stort grattis Ingela! Så roligt att du kom in :-) Jag har sökt två fotokurser på distans till hösten. Bara på kvartsfart, hoppas att jag får gå någon av dem.
Grattis igen!!

Kram Sara

Hem och Lycka sa...

Grattis!

kram Mia

Popprinsessan sa...

Stort grattis till dig! Jag säger det igen... Det går bra nu :-)
Kramkram!

Madde sa...

Grattis !!! Kommer bli jättebra!!
kram

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

Det är ju så himla härligt med hemkokad saft och i flaska sådär gör det mer "lyxigare" jämfört med en flaska i plast från ICA, med saft. Hihi.



Kan DU hjälpa oss lite fort??
Gilla denna butik på FB + bilden i deras logg på min sons Får... ?

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150225995202491&set=o.134948459896859&type=1&theater

Priset är en Sulkybarnvagn, så vi vill gärna vinna!
Har legat 1a i över en vecka, men nu har en gått om mig stort. Behöver alla röster jag kan få...

Länkar alla i min blogg som gillat våran bild!
Skulle uppskattas enormt, snälla snälla :)

Therese sa...

GRATTIS!!!