lördag 21 maj 2011

Vi vill åka tillbaka!

122
Elin på kvällspromenad på Skallerup Klit Feriecenter

När Elin och jag var i Danmark så kom vi på att hit kan vi ju åka i slutet av sommaren eller tidig höst tillsammans med Johan och Gustav förstås.

Jag och Johan firar nämligen 5 årig bröllopsdag i slutet av sommaren och först tänkte vi göra något bara han och jag men vi har ganska svårt att få barnvakt så vi har bestämt sedan förut att försöka hitta på något för hela familjen.

När vi kom till The Reef Hotel & Resort i Fredrikshamn så var Elin och jag rörande överens om att hit ska vi ta med pappa och Gustav. Problemet kom väl egentligen till efterhand vi kom till nya ställen för vi ville ju tillbaka till dom allihopa..

Nu har vi bestämt att vi får vänta och se om jag kommer in på skolan till hösten. Det är inte förrän jag vet det som jag vet hur jag kan vara ledig.. Nästa gång jag åker till Skallerup Klit Feriecenter så vill jag nämligen vara där lite längre.
Så blir det en kortare resa blir det till Fredrikshamn och The Reef Hotel & Resort i annat fall så åker jag gärna tillbaka till Skallerup Klit Feriecenter.

Här kan du läsa om våra äventyr i Danmark med bloggbussen!

Kram på er <3