måndag 2 maj 2011

Tur att jag kom iväg!

Jag tog mig i kragen, stoppade kroppen full med alvedon och gick till både skolan och frisören.
Här har ni mig nyfrisserad och fin :)

Jag är jättenöjd och det var ju en himla tur att jag kom iväg för det var verkligen välbehövligt. Nu har jag ju ingen före bild men ni får helt enkelt lite på mitt ord i det fallet.

Skolarbete hann jag oxå med och nu känner jag mig faktiskt hyfsad pigg. Det var skönt med promenaden fram och tillbaka, luft är aldrig fel. Sen kan jag inte påstå att det var något tempo i min promenad men det är inte riktigt rätt dag för det..
Jag blev ändå överlycklig när jag frågade Johan om jag skulle laga middag och han sa att vi skulle äta rester, bara att värma i micron. Passar mig alldeles utmärkt.

Kramkalas!

Follow Ingela la la

5 kommentarer:

Johanna sa...

Ibland är alvedon bra! :)

Pernilla sa...

Hoppas inte du fått halsfluss bara. Snart är det ju gala.
Håller tummarna för att du vann och får åka med bussen.
Jag har i alla fall röstat på dig.
Kram

Linda sa...

Jättefint!
Jag funderar också på att boka tid och klippa mig med kan inte bestämma mig för vad jag vill göra och vill inte gå dit innan jag vet då det oftast då bara blir att dom toppar och jag ser lika dan ut då jag går därifrån fast flera hundra kronor fattigare:(
Nu ses vi snart, Kram

Johanna sa...

Haha javisst var den!

hoppas du känner dig lite bättre nu :)

♥ Sanna ♥ sa...

SNYGGT tjejen!!!
Hoppas att du får en mysig tisdag trots massa att göra :)
KRAM