tisdag 3 maj 2011

Det är idag det ska hända..


Det här köpet är bättre än tv:n
Sedan Elin fick sitt skrivbord så sätter hon sig och pysslar nästan varje morgon,
vilket ger mig lite extratid att vakna till.

Idag är dagen då allt ska falla på plats inför galan. Det är inget jag hoppas på utan det måste bli så helt enkelt. Först ska jag promenera till skolan, vidare till biblioteket och så Kungsmässan för lite lunch och shopping. Sen blir det skolan igen. Håller den här planeringen får jag vara nöjd :)

Lustigt hur tiden liksom kommer ikapp en, som en käftsmäll kan man säga. Brutalt uppvaknande när man inser att det som man tror är flera veckor fram i tiden bara är några dagar fram i tiden. Hur som så kommer jag att ha jätteroligt, med eller utan skor på fötterna ;)

Dax att kicka igång!

Hej på ett tag :)


Follow Ingela la la

3 kommentarer:

♥ Sanna ♥ sa...

Längtar jag med men har fortfarande panik för klänningen, men det lutar åt en färgsprakande kort klänning det här året ;)
Måste prata när vi ses på galan :)
KRAMISAR

Anonym sa...

hej hopp..

önskar dig en trevlig shoppingdag..:) skrivbord är så mysigt när man är liten, och jag gillar städa och plocka på mitt lilla skrivbord nu med faktiskt..:;)

kramrkam

Tess sa...

Härligt att skrivbordet används!
Hoppas du får en härlig shoppingdag :)
Jo, vi har en babyvakt men den räcker inte ända bort till tvättstugan tyvärr :(
Kramar