fredag 13 maj 2011

Smått panik!

God morgon!

Vilken start på dagen jag har fått.
Idag kom jag ner som vanligt och skulle slå på datorn och gissa vad? Den går inte igång, helt svart! Jag måste erkänna att jag är lite stressad över det här. Vad gör jag nu?! Jag behöver en dator! Speciellt nu, jag ska ju på äventyr och vill dokumentera allt.

Jag är precis på väg till skolan och ska skriva matteprov. Jag får väl helt enkelt se vad jag kan göra.

Jag brukar inte tigga sponsorer men nu skulle jag verkligen behöva en liten bloggdator, någon??
Nähä...

Jag måste hålla mig lugn i någon timme till, i varje fall så att jag får ur mig alla bra mattelösningar som jag har. Sen får gärna paniken komma ;)

Jag har fortfarande problem med min blogg, jag kommer inte åt kommentarerna. Är det fler som har problem med blogger?

Kramkalas


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Carolina sa...

Puh, vilken mardröm - skönt att det löste sig relativt lätt! kram