måndag 23 maj 2011

Min mail..


Min mail som jag har haft till bl.a. bloggen kommer jag inte åt Ledsen
Jag har inte kommit åt den på över en vecka. Jag vet dessutom att det ligger en del viktiga mail där som jag behöver svara på.
När datorn kraschade för lite drygt en vecka sen så försvann även den mailen och jag kan inte lägga till den på den nya datorn för jag vet inte var jag hade för lösen.. Com hem har lovat redan förra veckan att dom skulle skicka hem uppgifterna jag behövde. Jag har väntat och väntat och nej.. det kom inte idag heller.

Så är det nu någon som undrar varför jag är otrevlig och inte svarar på tilltal via mail så vet ni. Är det brådskande så lämna en kommentar här eller maila på ingela.hjalt@hotmail.com
Rätt var det är dyker det väl upp igen men nu börjar tiden liksom dra iväg lite Blinkar

Kramkalas

1 kommentar:

Morsan sa...

Irriterande att inte komma åt sin mail. Jag kör gmail och har alla mina konton, utom hotmail, går dit. Till min hotmail kommer det bara skräp ändå.

Ha en fin dag!