måndag 23 maj 2011

Måndagslista

Idag är det måndag och jag följer Jennys exempel med en måndagslista.
Det kan aldrig skada att fokusera på det positiva Ler

Idag måndag är jag glad för att:
♥ Jag bara har två veckor kvar på komvux.

♥ På fredag ska jag till skolan jag har sökt till hösten på intervju och test

♥ Jag är fortfarande otroligt glad och tacksam över att jag förra veckan fick åka med bloggbussen. Helt otroligt!

♥Jag har världens bästa dotter. Det är en klok och snäll tjej.

♥ På fredag kommer tjejerna och inte vilka tjejer som helst.. utan dom bästa!

♥ Jag har en familj, särskilt min man som stöttar mig i allt från matteräkning till lite svårare beslut som finns i livet..

♥ Jag har Er, mina bloggvänner. Ni betyder mer än ni tror.

Vi du läsa tidigare måndagslistor av andra kan du göra det här

Häng med och gör en måndagslista du med! Hos Jenny kan du läsa om tanken bakom hennes måndagslista.

Kramkalas

5 kommentarer:

♥ Sanna ♥ sa...

Jag började idag jag med... aldrig fel att focusera på det positiva i ens liv!!!
Hoppas att du får en underbar måndag
KRAM

Therese sa...

Ja att lyfta fram det positiva är aldrig fel, gillar att läsa dessa listor hos er mina bloggvänner, å tänka på det som stämmer in även på mig :-) Lämnar en krya på kram å hoppas det går bra att plugga <3 Kram

Villa Carl Larsson sa...

Det ser ut som en allt-i-allo lista. Ingen dålig en!

Ha en bra måndag Ingela. Kram Josefin

Anonym sa...

Du glömmer väl inte att du har världens bästa son också, även om han är lite trotse-man för tillfället. Han är snäll när han sover =)
//P-po

Ingela la la sa...

Det är ingen risk att jag glömmer den unge mannen och självklart är han världens bästa trotsiga son men just den här veckan har Elin varit riktigt go ;)