tisdag 24 maj 2011

Jag vann!!

Vet ni..   
Jag vann!!

Det känns helt ofattbart och lite omtumlande.. Jag är Sveriges bästa barnsligt skoj bloggare!
Jag blev så väldigt glad och stolt när den första chocken lagt sig, att det faktiskt var jag som vann alltihopa.

Nu tycker jag att finalresan som vi gjorde tillsammans alla bloggmammor med barn var en vinst i sig och jag hoppas att alla känner att dom var en vinnare som var med på den resan. Tack alla härliga mammor och barn som var med!

Att få en fin motivering och ännu fler pris är ju lite grädden på moset.
”För att hon på bloggen Ingela la la, med genomtänkta texter och fina  bilder, på ett naturligt och lekfullt sätt förmedlar den härliga känslan av att ha barnsligt skoj tillsammans med sina barn, tilldelas Ingela Hjält Bloggbussens pris som Sveriges bästa Barnsligt skoj-bloggare 2011.”
 Jag har knappt hämtat mig från resan med bloggbussen, allt skoj vi fick vara med om.. Overkligt är ett ord jag har sagt många gånger sedan jag fick telefonsamtalet där jag fick veta att jag vann.

Nu har jag vunnit en semester till Djursland för hela familjen. Spännande!

Jag har även vunnit en Ipad2 och jag är så överväldigad så jag vet inte riktigt vad jag ska säga..tack känns ju väldigt futtigt.

Jag berättade för mina barn att jag vunnit och Gustavs fråga kom blixtsnabbt;
“får jag följa med?”
Gissa om det var härligt att få svara; “JA, vi ska åka allesamman” Ler

014
Elin och Johan håller på att göra en massa planer, jag är redan utbytt som medresenär i vattenrutschkananBlinkarKonstigt..


Det är så härligt och inte trodde jag väl någonsin att mitt bloggande skulle leda till så här mycket skoj!


Tack Stena Line och Allt för föräldrar! Jag är så glad, tacksam och stolt! Jag finner inte ord..




Kramkalas



Ps. Här kan du läsa om mitt äventyr med bloggbussen

14 kommentarer:

Madde sa...

STORT GRATTIS!! Mycket välförtjänt:) Kram

Livet på Citronodlingen sa...

Så otroligt roligt!!

Morsan sa...

Åh så härligt! Det är du verkligen värd.
STOR GRATTIS KRAM!

sophie sa...

GRATTIS!!! :D

En pojkmammas vardag sa...

GRATTIS!! Vilket pris. Förstår att du är lyckligt chockad :)

Edvin tackar såklart MASSOR för dom fina gratulationerna. Längtar tills den "stora" rackarungen kommer hem från dagmamma så vi får fortsätta fira han :)

Kramar

Jessica sa...

Åh men gud så roligt!! Vilken grej!


Stor kram!

ROCK N ROLL MAMA sa...

Grattis!
Du är väl värd denna vinsten! Kul att man för en gångs skull kan säga: rätt person vann!!

ni kommer säkert få en fantastisk resa! Och Ipad 2 är grymt! Jag fick en för några veckor sedan, den kan du blogga med ifrån Danmark sen!

kram på dig!
Emma

Thaison sa...

Grattis! Vad kul och som du skriver ni har precis kommit hem från ett roligt äventyr och precis hunnit smälta det hela och sedan den här glada överraskningen. Skoj att hela familjen får åka OCH jag tror nog säkert att du kommer bli god vän med din iPad 2. Jag älskar min 1:a och barnen oxå.

Kram

Thaison sa...

Hej igen,
Hur lyckades du lägga upp din blogg på bloglovin? Jag lyckas inte. Bloglovin hittar inte min blogg och när jag läser vidare om det så har det med RSS-inställningarna. Men hur mycket jag än letar så hittar jag inte vart jag ändrar detta. Vet du?

Amanda sa...

Grattis! Det var du väl värd! Så skoj ni kommer få allihopa! :)

Villa Carl Larsson sa...

Wohoooo vad roligt, Ingela! Det är du såå värd! :))

GRATTIS! Kram Josefin

Popprinsessan sa...

Stort varmt grattis!! Såå roligt att du vunnit, du förtjänar det!!! Kram, kram!! Och krya på dig!

Linda sa...

Stort grattis, gud så kul för er!
Kramkram

rebecka sa...

Grattis och du var en värdig vinnare =) jag följde din blogg hela tiden och jag tyckte verkligen du va bäst på o berätta om resan =D kul upplevelse det där :) men ahh grattis =D hoppas ni får kul igen :)