måndag 23 maj 2011

Det fejas

image
Eftermiddagen har ägnats åt trädgården.
Nu är den inte så stor men på något vis har vi alltid något att göra där ändå. Det var ju oxå det vi ville när vi flyttade. Vi tycker allihopa om att kunna gå ut någon timme efter maten och feja lite i trädgården.

Elin och Gustav hjälpte till och kratta det Johan klippte. Eller … Gustav lekte mer att det var en andybandyklubba (innebandyklubba) och att grenarna var någon form av boll.

Jag har gått in för jag ska försöka plugga lite inför mitt prov imorgon.. Jag har så svårt att fokusera på precis det bara.. jag gör allt möjligt annat. Men.. på´t igen bara.

Ha en fin kvälll!

Kramkalas

2 kommentarer:

Morsan sa...

Vad duktiga ni är. Jag satt i trädgården igår och tittade på Maken som fejade runt där. Hihi.

Camilla sa...

Vilka duktiga små trädgårdsmästare du har! :)
Haha, andybandy, vad gulligt!

Kramar