tisdag 3 maj 2011

Jag åker med bloggbussen!

Idag kom det efterlängtade mailet där det stod att jag och Elin får åka med bloggbussen! Hur kul som helst ska det bli.

Jag är verkligen såå tacksam över att ni kära läsare och vänner röstade oss dit. jag riktigt längtar efter en liten minisemester där jag bara får vara med Elin. Inga måsten, bara en massa skoj :)


14 st bloggare är färdiga för resan och två till kommer att utnämnas på mammablogg galan på lördag. Lika kul som det är att få rå om Elin lika kul ska det bli att träffa andra som bloggar, både på lördag på galan och på bloggbussen.

Jag är så glad :) Tjohooo!

Kram och tack <3

Follow Ingela la la

7 kommentarer:

Milliez sa...

Grattis!
Vi kom också med. Och just nu är jag löjligt glad!

Kramar

Pernilla sa...

Stort grattis. Så kul.
Hoppas ni får några underbara dagar.
Ses på lördag om vi hittar varandra.
Kram

Linda sa...

Grattis, så roligt för er, nu har du/ni massor av kul att se fram emot i maj.
Ser fram emot att ses, o de e klart vi känner igen varandra, eller
?:)
Kram

Annika - trebarnsmorsan med fyra barn (och gravid igen!) sa...

Grattis! :)
Vi är också med på resan ;)

Bernike sa...

KUL!!!! :)

Och du....GRATTIS på din födelsedag idag oxå. ☼

rock n roll mama sa...

grattis!
jag ska också med på bussen! det kommer nog bli riktigt roligt!!

Milla sa...

Grattis!! Vi kom också med :) Det ska bli så himla roligt! Jag ska också på galan i helgen så vi kanske ses där :)