onsdag 4 maj 2011

Det är ingen vanlig dag..

.. för idag är det min födelsedag!
Grattis till mig ;)

Den här morgonen blev kanske inte som andra morgnar när jag har fyllt år. Ingen frukost på sängen, Johan åkte jättetidigt till jobbet för att han hade något viktigt möte direkt på morgonen. Jag fick påminna barnen om att jag fyllde år, men det var inte så viktigt för kusinen fyller år idag och då tyckte dom att jag får ta en annan dag som vi kan fira på. Ja, det kanske är lika bra!
Skämt åsido det är ingen fara med mig ;) Jag blir nog firad tids nog.

Det är ändå härligt att slå på datorn och finna massa grattishälsningar på mail, FB och Twitter. Det är uppskattat och gör mig GLAD :)

Nu åter till dagens studier!

Tack för att ni finns vänner <3

Kram

Follow Ingela la la

7 kommentarer:

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

GRATTIS på Din dag !

Hipp,hurra för Dig !

Så länge man är ung som är det kul att fylla år.

Du får lära dina småttingar att Mamma kommer i första hand.
Kusiner i andra.

Kram Mi

Pernilla sa...

Grattis på DIN dag!
Vilken bra vecka det är.
Vinna bloggbussen.
Födelsedag. Jag är helt säker på att du kommer bli firad.
Mammagalan som avslutning.

Hoppas du kan koncentrera dig om studierna.

Kram

Milliez sa...

Ja, verkligen.
längtat till tusen just nu ;)

Hemmalycka sa...

Hipp hipp hurra för Ingela idag!
Kram Åsa

Linda sa...

Stort grattis på födelsedagen, hoppas du haft en bra dag.
Kramar

Tova sa...

Nämen grattis :) min sambo fyller faktiskt också år idag, hähä. Ett härligt datum att fylla år på, även om det var ganska mulet idag ;)
Kram

♥ Sanna ♥ sa...

Grattis i efterskott sötnos!!
KRAM