onsdag 25 maj 2011

God morgon..

Allt för föräldrar
Jag måste erkänna att det är en konstig känsla att se “sig själv” på Allt för Föräldrars startsida. Roligt förstås,  men jag var till och med tvungen att klicka på bilden själv för att se att man verkligen kom hit.. *asg*


För mig är det fortfarande morgon, därav rubriken. Om det är en god morgon kan väl diskuteras men morgon är det.

Jag vaknade i morse och insåg att jag kommer inte upp ur sängen, som tur var vad Johan hemma och tog barnen till dagis och jag somnade om. Jag vaknade kl 09.50!! Det hör inte till vanligheten, inte ens när barnen inte är hemma sover jag så länge..
Jag hade huvudvärken från helvetet och feber när jag vaknade och nu efter lite (läs; mycket) sömn och alvedon så känns det bättre. Tack och lov!

Jag har sagt det förr men det är väldigt dålig tajming på den här sjukan. Jag måste försöka använda min hjärna till lite matematik idag och det kan jag tycka är svårt utan huvudvärk och feber Blinkar

Wish me luck!

Kramkalas

Follow Ingela la la

1 kommentar:

Camilla sa...

Jättegrattis igen till din vinst! Väldigt välförtjänt :)

Hoppas du får en fin dag trots febern! Krya på dej!

Kramar