fredag 29 april 2011

Hur gick det?


Så här ser det ut på sidan för bloggbussen. Den 3:e maj får jag väl veta om jag kommer med eller inte :) Som det ser ut så fick jag ju mest röster TACK vare Er! Jag vet att några vänner har engagerat hela familjen, jobbet och släkten.
Jag är glad för alla röster, jätteglad!
Vad jag kan förstå av reglerna så skulle dom 6 st som fick mest röster få åka men innan jag har fått något besked törs jag inte ta ut något i förskott.

Tur att det inte är så långt tills 3:e maj :) Det är dessutom dagen före min födelsedag så det hade ju varit en bra födelsedagspresent lite i förskott.
Jag skulle vilja veta så fort som möjligt. Herregud, vi ska ju i sådant fall bada och skoja för fullt i dagarna tre. Jag har mycket att förbereda tills dess!
Jag skulle väl behöva gå ner 25 kg, kan bli tight med tiden men... lite färg behövs och en ny bikini :)

Jag håller tummarna och tackar ödmjukast för era röster!

Kram

Follow Ingela la la

8 kommentarer:

Therese sa...

Jag hoppas verklgien att ni får åka <3 En fin Valborg önsakr jag er!

Madde sa...

Grattis till 1:a platsen!! Ja man vågar inte riktigt ta ut ngt i förskott;)
Från en glad 3:a

Milliez sa...

Nu är det bara att hålla tummarna att man får åka. men är man på listan när den avslutades så borde man ju vinna. :)

Kram Kram

Linda sa...

Håller mina tummar att det blir ni som får åka med, men det låter ju absolut som det, konstigt vore väl annars.
Önskar er en trevlig helg, Kramar

Popprinsessan sa...

Jag hoppas verkligen att ni vinner! Skönt att du får lite hjälp med matten :-) Hoppas att J kryar på sig och att ni får en härlig fredag i solen! Just nu sitter jag ute med datorn, men snart blir det för ljust här ;-) Inte för att jag klagar!

Kram!

Amanda sa...

Jag håller tummarna! Känns som lång väntan tills man får reda på det slutgiltiga resultatet. Men visst borde det vara ni som får åka med.

Trevlig helg på er!
Kram

Milliez sa...

Ja jag blir med tveksam.. Sen blir jag jävligt besviken om jag inte får åka ändå..

Carolina sa...

Jag hoppas verkligen att ni (och vi) kommer med, vore ju jättekul! Och du, vi kan ju hålla ihop om vi kommer med - jag skulle gärna förlora sisådär 20 kg själv innan jag kan visa mig i badkläder utan att skämmas. ;-) Kram!