lördag 30 april 2011

Fira?!

Det här med att fira valborg kom av sig lite hos oss..

Jag har jobbat hela dagen och är heeeelt slut. Johan har halsfluss och tydligen så har barnen varit hemska idag. Antar att det bara är en sån dag. Till slut längtade nog hela familjen efter att vi ska få gå och lägga oss ;) Vi får väl börja på ny kula imorgon..

Jag jobbar imorgon med så för mig blir det nog inte så mycket mer än så. Tyvärr så mår inte jag heller så bra, huvudvärk och halsont. Jag hoppas att jag bara behöver sova lite och att jag även där kan börja på ny kula imorgon.

Vi kan sammanfatta det så här:
Imorgon är en ny fantastisk dag och då börjar vi på ny kula :)

Jag önskar Er alla en fin Valborg!
(Jag går och lägger mig, jag kan inte ens blogga något vettigt)

Kram

Follow Ingela la la

1 kommentar:

♥ Sanna ♥ sa...

Här firades Valborg hemma med mysiga vänner :)
Hoppas du mår bättre
Massor med energikramar från mig..