söndag 6 februari 2011

Sjuk, sjukare och sjukast

Dom senaste tre veckorna så har det varit mycket sjukstuga hos oss :(
Vi har hela familjen haft vinterkräksjuka. Vi hann vara friska i några dagar innan det var dax för nästa sjuka..
Jag och Elin har fått influensan. Jag har haft 39 graders feber sedan i fredags. Jag mår riktigt dåligt och är i stort sett inte vaken så långa stunder åt gången.
Jag tror Elin börjar bli bättre och inte har så hög feber längre.

Är evigt tacksam att inte Johan har blivit sjuk. Jag kan knappt ta hand om mig själv än mindre mina barn.

Jag återkommer när krafterna kommer tillbaka.

Kram


Follow Ingela la la

8 kommentarer:

Carolina sa...

Krya på er. <3 kramar

Pernilla sa...

Men fy så trist. Lika bra att ta allt på en gång kanske så ni får en frisk och härlig vår när den nu kommer.
Tur som du säger att du har en man som inte blivit sjuk och kan ta hand om dig och allt annat.
Krya på dig.
Kram

Wojtan sa...

Hej

Fy så trist att ni är så sjuka.
Hoppas att ni alla snart blir friska.
Vi åker i morgon, men när jag kommer hem får vi ta tag i träningen igen.

Kram Åsa

Linda sa...

Fy så tråkigt att höra att ni är sjuka, skickar över lite kryapåerkaramar!

Popprinsessan sa...

Fy sjutton vad trist! Jag håller tummarna att Johan får hålla sig frisk så att han kan ta hand om er och att ni andra kryar på er illa kvickt!!

Kram, kram och krya på er!

Frida-FantastiskaMamman sa...

Ja usch för alla dessa sjukdomar som är i omlopp, nu tycker jag det kan vara nog. Vi har sjukstuga just nu, men två av tre är friska igen iaf så pass att de kan vara på dagis/skola..
Massor av kryapådigkramar<3

Mamma Russin sa...

hej gumman..
men så tråkigt med alla dessa sjukor , krya på er gumman..

KRAM

Pjatt sa...

fy vad jobbigt hoppas ni kryar på er snart!!!