lördag 22 januari 2011

Vad konstigt det blev..

Igår tänkte jag att jag skulle sätta mig och blogga om den fantastiska helgen vi haft.. förra veckan! Jag kom nämligen på att jag låg lite efter det var ju liksom helg igen.

Förstår faktiskt inte hur det är möjligt att tiden går så fort, det är ju fredag mest hela tiden, ja.. utom idag då, nu är det ju lördag :)

Hur som helst så hade vi en jättemysig helg förra veckan och hoppades lite på en repris den här helgen men..
Det började med att jag mådde riktigt dåligt igår och fick åka hem från jobbet, jag sov i över två timmar när jag kom hem, åt lite middag och la mig i soffan och småslumra innan jag tog mig upp till sängen för att sova vidare.
Inatt vaknade jag av Gustav, han hade kräkts i sängen så det var bara att göra ren både han och sängkläderna mitt i natten för att sen försöka sova vidare med en pigg liten kille vid sin sida..

Helgen började med andra ord inte så bra. Förmiddagen har gått åt till att sanera badrum och Gustavs rum. Idag har han varit pigg och ätit frukost så förhoppningsvis så har det redan passerat för oss.

Johan och Elin är iväg på lite äventyr och orkar jag när dom kommer hem så ska jag åka och träna lite. Det skulle vara skönt att komma ut lite idag i varje fall.

Jag har ägnat en stund åt blocket-annonser nu på förmiddagen, jag är ju så sugen på att skaffa katt igen. Kanske kan jag övertala Johan som inte alls är speciellt förtjust i djur ;)

Ha en bra dag!

Kram


Follow Ingela la la

4 kommentarer:

HUSnrNIO sa...

Tvi för kräksjukan! Hoppas övriga familjen klarar sig! Ha en trevlig söndag.

Katti sa...

Katt??
Men va tusan, jag tyckte jag läste nåt om akvarium??

Frida-FantastiskaMamman sa...

Men fy hoppas att ni andra klarat er!!

Ja du veckorna svischar verkligen förbi, snart är det vår JIPPPII!!

Kramar<3

Linda sa...

kräksjuka... =(