torsdag 11 november 2010

På tåget

Sitter på tåget och drömmer mig bort :) Så skönt att bara sitta och inte kunna göra så mycket annat :) Då behöver jag ju liksom inte ha dåligt samvete över att jag inte gör något. Perfekt!

Dessutom läser jag en massa mindre bra skvallertidningar med en massa bilder och bara sanningar. Det är bara när jag åker tåg eller är hos frisören som jag unnar mig sån lyx.

Det ska bli så skönt att komma upp till Gävle ikväll och få hela fredagen till att bara vara och umgås med kompisar. Det blir ganska stressigt när man åker på fredagen och så hem på söndagen. Resan tar ju ändå 5 timmar med tåg..

Nu ska jag slöa vidare, samla lite kraft till helgen ;)

Kram Ingela



Follow Ingela la la

4 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Å vad härligt! Hoppas att du får en riktigt härlig helg med en massa nya minnen!

Jag ska förhoppningsvis också få ilte tid för mig själv denna helgen och ser verkligen fram emot det. Tror minsann att jag också ska "lyxa" till det med lite meningslöst skvaller :-D

Kram!

Östblomman sa...

Ses snart vännen! Vi packar och packar... Förstår inte hur Lines väska kan bli större än våra :). (kan bero på att det ligger ett par extra vuxenskor där förstås ;)), Kraam

Linda sa...

Låter underbart med en helg bara för dig själv tillsammans med vänner, njut....Kram

Frida-FantastiskaMamman sa...

Hoppas att ni har det toppenmysigt alla tjejer....
Kramar<3