måndag 15 november 2010

Det gick fort..

Helgen bara försvann!
Fast det är som vanligt när jag är med bästa tjejerna :)

Jag blir alltid liite smådeppig när det är över för jag tycker att det tar alldeles för lång tid mellan gångerna. Jag önskar verkligen att vi hade bott närmre varann..

Tur i oturen så var mitt tåg på vägen upp ganska mycket försenat så jag läste Sj:s resegaranti och det ser ut som att jag kommer få tillbaka halva resan så då kanske jag kan åka snart igen :))

Annars så är det vardag igen, jag är ju i för sig fortfarande lite trött i ögat efter vårt lilla äventyr i Gävle, som dessutom råkade äga rum på fredagen. Antingen så är jag väldigt orutinerad eller så är det något annat ;)

Kram Ingela


Follow Ingela la la

2 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

men vad roligt med en sån däringa helg någon gång ibland. Precis vad man behöver!

Kramis Lisa

Östblomman sa...

Håller med! Helgen gick alldeles för fort. Hoppas vi ses snart igen! Kram