tisdag 23 november 2010

Klappar

Jag slår in julklappar!

Från att inte ha köpt en enda klapp så är jag nu nästan klar :)
Jag har ett par grejer kvar men dom ska inhandlas på jobbet så det känns ok.

Idag blev det en tur till Ullared, det var förvånansvärt lite folk måste jag säga.. lite trångt på leksaksavdelningen men jag överlevde den med :)

Jag är så sjukt nöjd över att ha det här gjort!
Nu ska dom slås in och sen ska vi ta dom till svärföräldrarna för det är där vi ska fira jul, dessutom känns det lite dumt att ha det hemma när vi snart ska flytta.

Kram på er

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Östblomman sa...

Jesus amalia vad duktig du är! Jag har inte köpt en enda än... Skönt att det var "luftigt" på Ullared :). Hoppas du hittade mkt fint! Kramar

Popprinsessan sa...

Vad skönt! Jag har ganska många klara men har å andra sidan inte så många att fixa. Har några hemliga klappar att fixa till våra julklappslekar - men har alltid så höga krav på att försöka fixa sååå roliga grejor...

Hoppas allt är bra!
Kram!