torsdag 25 november 2010

Hemma och har sjukstuga

Igår kväll fick Gustav feber :(
Idag är han och jag hemma och småmyser, han är som tur är go och glad ändå.

Elin hon ville gå på dagis så det fick hon. Ibland är det skönt för dom små att få vara lite själva och bli ompysslad av mamma eller pappa när dom är sjuka, men är det så att syskonet vill vara hemma så får dom ju såklart det med. Jag tyckte nästan att Elin skulle vara hemma för hon har varit så trött dom sista veckorna, tänkte att hon hade kunnat vara hemma och myst hon med men det gick hon inte med på..

Däremot tror jag att vi ska försöka baka lite lussekatter ikväll eller imorgon. Egentligen så hade jag gett upp tanken på något julbak i och med att vi ska flytta mitt i allt men vad sjutton.. lite lussekatter kan man väl hinna med ;)

Barnen ska få baka pepparkakor med farmor och farfar när vi flyttar så det har löst sig alla tiders.

Nu åter till min sjuka son och lite soffmys!

Kram Ingela


Follow Ingela la la

5 kommentarer:

Vanilla sa...

Hoppas att ni får en mysig dag! :-)

Kramar

PS Kika gärna in hos mig om du vill vara med och tävla om ett fint smycke från Esperansa: http://byvanilla.blogspot.com/2010/11/tavling.html

Angelica sa...

Åh så lillgossen är sjuk - inget roligt! Men du får göra det bästa av situationen och att baka lite hjälper väl till en hel del på mysfronten :D Vi gjorde pepparkakor igår och idag är de redan slut... Så det blir en tripp till Ikea för att handla mer deg, för göra egen är jag alldeles för lat för :D

Ha en myspysdag sötaste du och njuuuut av snön!

Kraaaaaaaaaaaaaam!

Therese sa...

Så trist att även ni har sjukstuga, vi har haft det hela veckan :-/ Därav dåligt bloggbesögare, men nu börjar livsandarna återvända så det blir nog lussebulle bak även här i morgon <3 KRAM

Sjabbig men chic sa...

Ja, mys på ni bara och så får lillkillen krya på sig!

Kramis Lisa

Östblomman sa...

Stackars liten! Hoppas han mår bättre. Duktig du är som hinner med och baka mitt i allt :). Kramar