lördag 30 oktober 2010

Som i ett trollslag


Imorse vaknade Elin tidigt och det första hon sa var;
Mamma, febern är borta och då kan jag gå med och köpa lördagsgodis.

Mycket riktigt så var ju febern borta (var ju tvungen att kolla). Hur sjutton kan det svänga såå fort. Hon låg hela dagen igår med 39-39.5 graders feber. Hon måste ha sovit bort det bara. Skönt!

Jag tyckte att jag var lite piggare igår, eller jag hade ju inget val ;) Idag har jag väääldigt ont i huvudet igen, men nu kanske det beror på att jag har börjat äta GI, strikt GI dessutom och då har jag hört att man kan må lite dåligt ibörjan.. Någon som vet?

Idag känns det som att det inte spelar någon roll hur jag mår, familjen måste ut ur huset en stund. Håller på bli lite lätt smågalen här hemma nu..

Hoppas att ni får en skön lördag!

Kram Ingela

Ps. TACK för alla kommentarer angående dagis och föräldrakooperativet, det känns faktiskt jättebra och det ska bli spännande och åka dit och hälsa på :)


Follow Ingela la la

1 kommentar:

Tess sa...

Men vad skönt att hon piggade på sig så snabbt sötnosen!
Synd på din huvudvärk bara. Har ingen erfarenhet av GI mat så jag kan tyvärr inte hjälpa dig på den fronten. Men jag hoppas den ger med sig snart.
Hoppas ni får en härlig lördag!
Kramar