fredag 29 oktober 2010

God morgon!

Nu har vi riktig sjukstuga här hemma.

Elin vaknade vid 04 imorse och berättade att hon minsann inte orkar gå på dagis idag.
Jaja, tänkte jag och så somnade vi om. Hon sov till 07.20 och har 39 grader i feber :(

Gustav är oxå hemma, han vill alltid vara hemma :) När jag sa till honom att vi skulle vara hemma så såg han ut som att han hade fått 200 julklappar ungefär.

Både jag och Elin har huvudvärk, min är lite bättre men inte borta.

Jag ska se om jag kan få i barnen lite frukost så kanske det känns lite bättre sen, man inbillar sig ju det i varje fall.

Kram Ingela

Follow Ingela la la

3 kommentarer:

Tess sa...

Åh vad tråkigt! Hoppas ni båda krya på er! Och lilleman är väl som sagt bara lycklig kan jag tro :)
Kramar

Tant Janet sa...

Krya på er alla!!

Russin sa...

hej hej gumman..
usch så tråkigt med sjuka..

här vaknade stina med snorig näsa och nu på kvällen har näsa blitt täppt och en hosta kommer smygande. .:(

grattis till maken , riktigt roigt att han vann ..:)

kramkram