torsdag 28 oktober 2010

Min solstråle

Min coola lilla kille :)
(Ni får bortse från högen med kläder som är bakom)

Jag har kammat till mig nu, är med andra ord inte fullt lite tjurig längre :) Gustav är världens mysigaste kille, han vill gärna sitta och kramas och pussas med sin mamma. Då kan man faktiskt inte vara på dåligt humör längre.. det går inte.

Huvudvärken är dock kvar men inte alls i samma styrka, tack och lov!

Jag sitter lite som på nålar här hemma.. jag trodde att resultatet för månadens manus på http://www.kapitel1.se/ skulle presenteras vid det här laget. Jag tror nämligen att Johan har vunnit men man kan ju inte ropa hej förrän man vet säkert.. spännande!

Nu återgår jag till att sitta eller halvligga i soffan ett tag. Ha en fin kväll!

Kram Ingela


Follow Ingela la la

1 kommentar:

Popprinsessan sa...

Usch vad trist att den där huvudvärken inte vill ge med sig! Och det är attans att den bästa medicinen inte hjälper. För visst är kärleken från ens barn något otroligt!?

Hoppas att du har en mysig kväll!
Kram!