onsdag 6 oktober 2010

En stund för mig själv

Jag är på en biograf inne i centrala Göteborg och väntar på en kompis.

Jag har kommit på att jag har blivit alldeles förortiserad.. Tycker att det är helt galet med all trafik inne i stan, speciellt här runt Scandinavium och Liseberg. Det känns som en vinst på lotto varje gång jag har kört omkring här utan att krocka :)

Vi ska se Lyckan, kärleken och meningen med livet, jag hoppas och tror att den kommer att vara kanonbra. Vi får väl se!

Nu ska jag njuta av att få en stund för mig själv och titta lite på folk, alltid lika roligt ;)

Ha en bra kväll!

Kram

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ha det så roligt! Vi har det bra vi här hemma!

/P-po

Annikas Hemmatorget sa...

Hoppas filmen var bra och att du hade en fin kväll, längtar efter att se den oxå. Julia Roberts äger. Fin positiv blogg du har!!!!

Linruz sa...

Åhhh vad härligt med lite egentid.
Kram Lina

Therese sa...

Åh den vill jag också se! Var den bra?
Kramar