lördag 25 september 2010

Lyckan är total :)

Elin har en gammal dagiskompis som nu går i skolan som hon bara avgudar och saknar väldigt mycket..

Varje dag när vi kommer hem från dagis så frågar Elin efter den här tjejen, det är ju lite svårt att hinna med i veckorna att åka runt och hälsa på folk tycker jag.

Elin hade vaknat kl 06.00 idag och hela morgonen frågade hon om vi kunde ringa och fråga om dom kunde leka.. när jag väl vågade ringa så var det såklart ingen som svarade.. typiskt.

Tog med mig barnen till affären för att köpa ingredienserna till vår milkshake och vem är inte på affären om inte den här flickan! Så efter att jag pratat med hennes pappa så fick jag med mig en till tjej hem. Gissa om det är någon som är glad här hemma just nu? :)

Nu sover Gustav och tjejerna leker och jag passar på att bara vara för en stund, alla vinner med andra ord ;)



Follow Ingela la la

2 kommentarer:

Tess sa...

Vad roligt för henne! Hoppas dom får en jätterolig dag tillsammans och du får njuta lite själv innan lilleman vaknar:)
Kramar

Östblomman sa...

Det finns en mening med allt :). Va kul för söt-Elin!