fredag 3 september 2010

Härliga fredag!

Idag är det en sån här härlig dag :)

Det är något speciellt med fredagar, särskilt när man slutar ganska tidigt och har ledig helg.

När jag kom hem idag så hade Johan dessutom dukat fint, förberett förrätt och grillen var på. Bättre start på helgen kan man knappast få!

Just nu har Johan gått upp till övervåningen och lagt barnen och jag får en stund för mig själv. Tröjan Gustav har på bilden har han bestämt att han även ska sova i ;) Han är helt galen i sitt fotbollsset med tröja, shorts och strumpor som han fick i somras. Fick han som han ville så skulle han ha det på sig jämnt.. Vi får liksom lura honom så att vi kan tvätta det ibland. När det är kallt så sätter han även på sig shortsen under sina byxor..

Någon sa en gång till mig att pojkar är ju inte så intresserade av vad dom har på sig. Jag kan inte riktigt hålla med ;)

Jag önskar Er alla en underbar fredag och tackar ödmjukast för era fina kommentarer!

Stor kram till er!

3 kommentarer:

Therese sa...

Åh vilken mysig start på helgledigheten!!! Klart G ska sova i sin outfit, Luran har däckat i en kiss tröja och rosa byxor, för det SKULLE hon bara ha... ingen idé att bråka då *fniss* Å på tal om fatet så var det en enkel match, Luran käkade upp kakorna, hunden höll på att starta en eldsvåda, vips var ljusen borta å ofarliga blommor ersatte :-)

Ha nu en toppen helg med familjen!


Kram

Rebecca sa...

Åh vilken lyx att komma hem till grilldoft och dukat bord.
Jag vet hur det är med kläder och barn. Då de bestämt sig för en sak och inget annat är okej, helt enkelt!
Njut kvällen och den lediga helgen!

Kramar Rebecca

Popprinsessan sa...

Det låter som en härlig fredag! Jag har också haft en riktigt härlig dag även om jag fått laga maten själv :-)

Hoppas att ni får en härlig helg!
Kram!