lördag 4 september 2010

God morgon!

Idag är en spännande dag :)

Elin och jag ska ta bussen till stan och gå på bio, Pettson och Findus ska vi se!
Hon vill helst att vi åker NU men jag tror det kan bli lite länge att gå på stan till kl 14.00..
Vi ska nog försöka få i oss lite frukost först ;)

Jag drog dessutom vinstlotten i morse, det var nämligen min tur att stiga upp med småtrollen och det brukar innebära allt mellan 05 - 06. Gissa om jag var förvånad när Gustav kom intassandes 06.45! Det mina vänner är LYX!

Tyvärr vill inte min förkylning riktigt släppa taget men jag kämpar på. Jag har ingen lust att vara sjuk nu och låtsas helt enkelt inte om det, vi får väl se hur länge det fungerar..

Hoppas ni får en underbar lördag!

Kram

Follow Ingela la la

4 kommentarer:

Russin sa...

god morgon gumman..:)

då var ni uppe en kvart innan oss då för kl 7 började Stina sjunga igne, hihi..

mys att gå på bio, här tittar vi på pettsson på film var och varannan dag och mamma mu.. ;)

hoppas din förkylning försvinner bums..

KRAM

Popprinsessan sa...

Åh vad jag blev sugen på att gå på bio med min lillskrutta! Tyvärr finns här inga korta filmer på bio för tillfället och jag tror att 1,48 blir lite för lång tid för henne...

Hoppas att ni får en riktigt mysig dag och att din förkylning släpper taget snart.

Kram!

♥ Sanna ♥ sa...

Mysigt med film det borde jag och lillskruttan gjort också, men det var en massa som skulle fixas här hemma innan vi kan ha vår myskväll med film och popcorn ;)
Ha en underbar lördagskväll och hoppas att filmen var bra !!
KRAM

Livingroom sa...

Hejsan !
Oj vad glad jag blev när jag såg din kommentar. Du försvann från min blogglista för länge sen och har inte hittat dej... och nu plötsligt skrver du i in blogg.
Hoppas ni har det riktigt bra . Barnen har vuxit ser jag. hoppas ni hade en kul dag..kollade just på Avatar... fin film fast lite konstig i örjan...
Skall sätta dej direkt på listen igen. Fin lördagskväll.
Lotta