lördag 15 augusti 2009

Trevlig kväll

Ingela bjöd på god mat igår kväll innan vi alla åkte in till Götaplatsen för att se Europe. Jag tycker ju som vanligt att det är roligast hemma när man sitter och pratar i godan ro ;)

Europe var kanske inte så bra av det lilla jag såg, det var så mycket folk så vi fick nästan panik, det slutade med att Wojtan och jag gick och satte oss och väntade in dom andra. Jag gillar ändå Europe men jag kan väl konstatera att jag lyssnar hellre på en cd med dom nu för tiden ;) Det är inte som när jag var 13-15 år och gärna stod längst fram på deras konserter på Gavlerinken. Det var tiden det!

Det var riktigt kul att få träffa Rebecca och dom andra tjejerna igen. Tänk vad mycket härliga tjejer man har träffat tack vare bloggen. Vi pratade om det igår att det är inte var dag i vuxen ålder som man skaffar sig så många nya vänner. Skitkul!

Tack för en trevlig kväll tjejer (och två män!)

Nu ska jag slänga på mig kläder, ta Elin i handen och gå på vip visningen av Nicke Nyfiken som Stena Line bjuder på!

Ha en bra dag!

Kram

Follow Ingela la la

9 kommentarer:

Louise sa...

Jag önskar så att jag hade kunnat följa med er. Har ju hamnat klart efter i lärakännandet då jag är på fel ställe när saker händer ;-) Men, ja, jag tar gärna en fika/promenad/öl någon dag i veckan. Jag har ju en semestervecka kvar :-)

Min syrra så också att konserten var sådär och att det var otroligt mkt folk (hon fick nästan panik).

Kram

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Europe...vilken nostalgikväll, fniss.
Hoppas att ni hade en bra dag tillsammans med Nicke Nyfiken. Må så gott. Kram

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Å vad jag är avundsjuk på er alltså!!!

Finaste tjejerna ;D

sv: Ja det såg ju illa ut men gud som både juvelen & jag skrattade!!

Kram hjärtat

Carolina sa...

Vad roligt ni ser ut att haft, urmysigt! Vill ni utöka ert gäng så vill jag också "lära känna" ;)kram

Frida sa...

Vänner växer inte på träd så var rädd om dom. Hoppas att Elin var nöjd med filmen & att du haft en bra dag.
Kramar<3

Popprinsessan sa...

Ibland blir det kanske lite fel att se de gamla artisterna som man gillade förr. Om de inte bara kör sina gamla hits förstås :-)

Verkar ändå som om ni hade det jättebra och maten ser smarrig ut.

Hoppas bion och Nicke var bra idag!

Kram!

Tess sa...

Vad trevligt ni verkar ha haft och vad roligt med Europe. Riktig nostalgitripp :)
Kram

Elin - Ett hus till oss sa...

Vilken rolig kväll det ser ut som! Vilka goda fina drinkar :)

Hoppas vip-visningen var toppen!

Rebecca sa...

Visst hade vi det kul!
Jätte roligt att träffa er alla igen och jag blir lika glad som jag blev sist.
Hoppas vi ses snart igen.
Massa kramar