lördag 8 augusti 2009

Irriterande

Igår kväll när jag hade skrivit mitt inlägg var tanken att jag skulle greja lite med bloggen. Jag har sett en massa tävlingar jag vill vara med i, lägga upp lite nya foton, fixa med en tävling hit till bloggen ( den kommer om ett tag) osv.

Då kan jag helt plötsligt inte komma åt min blogg! Väldigt irriterande. Sen visade det sig att jag kunde inte komma åt någon blogg från blogspot. Mia, som titt som tätt får agera support till mig ( Tack vännen) bekräftade att det var Goggle som hade bekymmer. Tack och lov... jag blev livrädd att det var jag som hade gjort nåt galet ;)

Nu packar vi badväskan igen, fast den här gången blir det bad i våra kvarter :)

Ha en bra dag och njut i solen om ni har möjlighet!

Kram

Follow Ingela la la

8 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Alla fixar så mycket med sina bloggar, jag hinner inte riktigt med.. och så kan jag inte det där med designen så bra själv heller. Mitt mission nu är att få till tre kolumner på min sida ;-)

Hoppas att ni får en riktigt härlig dag! Imorgon är det Madonna!!!!!!!!!!!!!!!!

Wojtan sa...

God morgon

Nu är jag tillbaka!
Har läst ifatt hos dig och ni ser ut att ha haft underbara dagar. BRA att lite bubblor har ingått!

Massor av kramar Wojtan

Zebbes mamma sa...

Hejsan

Wow vilka härliga bilder du har..

Man blir ju riktigt orolig när blogspot krånglar.. tänk om allt raderas.. suck..

Ha det bra så länge, kram Mia

Mamma russin sa...

god morgon gumman..

klart jag säger till om/när vi kommer till din fina stad igen.. så kanske vi kan dejta lite..:) det vore trevligt..

ja du.. vilken skräck om ens blogg förvinner.. tragedi..
har du ingen backup av din blogg??

hoppas ni får en fin fin dag gumman..kramar

Sjabbig men chic sa...

Men så var det ju för mig också! Ville tjuvkika lite från jobbet för det ringde så lite men se det gick inte.
Hoppas att du får en kanondag!

Kram Lisa

Rebecca sa...

Störigt när det klyddar men skönt när man upptäcker att det inte är man själv som klyddat till det.

Hoppas ni får en härlig dag i solskenet, här strålar solen med.
Ni får hålla kvar det fina vädret till nästa helg då vi våldgästar Götet. Ska bli jätte roligt att träffa dig igen.

Kramisar

Livet på Citronodlingen sa...

Fick du samma konstiga meddelande som jag fick? Här stod det nåt om att en dator i mitt nätverk skickade automatiska förfrågningar... Jag blevv skitnervös, men nu verkar det ha ordnat till sig...

Hem och Lycka sa...

*fniss* Hjälper så gärna vet du ;-)

kram