torsdag 20 augusti 2009

Det går åt rätt håll

Idag har det inte hänt så mycket för min del.. Jag har sovit, sovit och sovit. Lite bättre mår jag men jag har fortfarande ont i magen och fruktansvärt ont i huvudet. Ätit har jag gjort och det är ok, bara lite magont efteråt.

Johan var med Gustav på dagis idag och det hade gått jättebra. Nu är stora killen där själv i någon timme och är inte så jätteintresserad när man dyker upp :)

Johan och barnen åkte till stranden efter dagis, sommaren har ju kommit tillbaka. Vi får väl se hur länge den stannar.

Imorgon räknar jag med att vara på banan igen :)

Ha en bra kväll!

Kram

Follow Ingela la la

9 kommentarer:

Frida sa...

Men gumman vad tråkigt!!!
Fortsätt att sova & vara rädd om dig. Vila är det enda rätta...
Visst är det härligt med lite mer sommar, det tycker jag iaf.
Massor av kramar<3

plingan sa...

Skönt att du är på bättringsvägen!
Jag inväntar stora sjuksvängen nu när alla börjar om skola och jobb...

Kram Pernilla

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Massa god bättring gumman, fy för matförgiftning det måste vara hemskt!!

Ta hand om dig & Tack för dina goda ord alltid.

KRAM

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Tycker synd om dig! Magtrassel är det värsta som finns!! Håller mina tummar o tår att du känner dig bättre i morgon :)

Kram

Popprinsessan sa...

Fy sjutton för att vara magsjuk... urk. Håller tummarna för att du är bättre nu, lagom till helgen.

Så skönt att det går bra med dagiset för G.

Krya på dig vännen!!

Villa Carl Larsson sa...

Usch och fy vad otroligt med magen. Jag hoppas verkligen du mår bättre snart. Finns inget värre än att ha ont i magen.

Krya på dig kramar från mig

Linda sa...

Skönt att höra att du känner dig bättre, Kram

Anneli sa...

Ja, jag hoppas verkligen att de hittar vad som är "fel". Jag har ju tidigare testat om det kunde vara gluten eller laktos - men det var det inte.
Ha en bra dag!

Therese sa...

Jag hoppas du kryar på dig och att du får en avkopplande helg! Kram