torsdag 20 augusti 2009

Matförgiftad?


Min natt har inte varit den trevligaste...

Jag vaknade strax efter jag att jag somnade med en obeskrivlig smärta i magen.

Jag kan väl utan att vara för äcklig säga att det sen har kommit i alla ändar hela natten *suck* Jag har inte sovit nåt för smärtan har hållit i sig hela natten :(

Jag tror att det kan vara min middag jag åt igår på Ullared, jag mådde lite illa efter maten men jag trodde att det berodde på att jag åt för mycket och att maten var för fet..

Så var det nog inte.

Kram på er.

Jag återkommer när jag har fått sova lite.

Follow Ingela la la

14 kommentarer:

Små och Stora barn sa...

Fy då, du som lät så pigg när jag pratatde med dig i går kväll....

Bernike sa...

Åh, din stackare. Det är ju så vidrigt. Kanske värt att ringa för en check om fler blivit dåliga. *pengar att hämta*

Krya på dig o hoppas att resten av familjen klarar sig.

Kram <3

♥ Sanna ♥ sa...

Men vad hemskt Kurera dig nu ordentligt vännen
KRAM

Miafia sa...

Åh nej din stackare! :(
Hoppas det går över fort!
Många kramar

Linda sa...

Men fy vad jobbigt, hoppas det är snabbt övergående.

Kram

Livet på Citronodlingen sa...

Urk, det är bland det värsta som finns! Hoppas eländet går över fort som attan!!

Nettan sa...

Men stackars dig, hoppas magplågan ger sig iväg strax.
Krya på dig !
Kram Nettan

Angelica sa...

Fy vad tråkigt! Man mår ju uselt när man har magont!

Hoppas att du kryar på dig snabbt!!!

Kramar

Angelica

Mamma Russin sa...

hej gumman..
din stackar.. lider med dig.. hoppas du mår bättre nu..
kramar

Speja sa...

Åh, fy, det är ju bara för hemskt att må så där. Både ha ont och må illa. Hoppas det går om snabbt som tusan.

Marie//Tekla Maräng sa...

Onej vilken otur...
Krya på dig vännen.
Kram!

segsliten sa...

Usch, stakare! Hoppas att det blir bättre under dagen.
Kram ♥

Hem och Lycka sa...

Men fy då! Krya på dig!

kram

Anneli sa...

Usch - ont i magen är inte kul. Du har alla mina sympatier!
Krya på dig!