lördag 18 juli 2009

Varför..

... är det på detta viset.

Jag är sjuk :( Inget bad, inget det smakade mer, ingenting.

Jag har stannat hemma i stugan medans dom andra har åkt iväg till stranden, jag behöver vila lite. Kanske att jag kan åka efter lite senare, jag får väl se hur länge dom stannar. Det lovade finvädret har uteblivit. Det är varmt så det är ingen fara men jag tror inte att dom blir där hela dagen om inte solen kommer fram.

Fast det var en mysig badplats med lite gungor och klätterställningar så barnen kommer nog ha roligt i varje fall. Jag hade ju gärna smakat dom där fyllda tortillabröden som skulle grillas till lunch... Jag får väl ta mig en tallrik yoghurt och en smörgås i stället..

Ni märker kanske att jag tycker lite synd om mig själv här i skogen va? Jag har i varje fall en dator, även om den fortfarande vägrar att lägga in kort på bloggen så är den ju rätt bra att ha. Imorgon kommer jag hem till mamma och där borde jag få igång min egen dator, jag längtar lite efter den. Den här slänger ut mig från internet varje gång jag försöker lägga in ett kort på bloggen.. Jag, som dessutom är ett tekniskt geni blir lite irriterad över detta, speciellt då jag inte har en aning om vad som är fel och om jag överuvudtaget skulle kunna göra något för att den här maskinen ska må lite bättre. Min inställning till datorer, bilar och alla andra såna här grejer är att dom ska fungera och då är vi vänner men när dom ska hålla på så här så tröttnar jag lite grann ;)

Ha en bra dag, jag ska försöka kurera mig lite.

Kram

Follow Ingela la la

14 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Men stackars dig! Jag tycker också synd om dig!

Här är det regn och lite åska idag, dvs absolut inget strandväder. Men det är ok, har ändå inte tid för det idag. Måste lägga sista handen vid min maskeraddräkt... Puh, och sömnad är ju som sagt inte min starka sida..

Jag hoppas att du mår bättre fram åt em och at du får en mysig kväll!!

Btw, vad var det i de fyllda tortillabröden? ;-)

Johanna sa...

Oh tack, ja jag hoppas på det. :) Tack och detsamma! Kramar

Mamma russin sa...

n gumman..
nu tycker jag super synd om dig... :(

hoppas du kryar på dig fort.. och att dum dator och du snart kommer överens..:)

kram från mig...

Livet på Citronodlingen sa...

Stackare! (eller är det en undanflykt för att slippa visa bildbevis på eventuellt bad?) ;o)

Jag håller med dig om bilar och datorer. Dem ska bara FUNKA. Punkt slut.

Marie//Tekla Maräng sa...

Ja då sitter vi vid varsin dator och tycker synd om oss själva.
Febersvetten rinner ner och hostan hackar vidare.
Ska bli kul att se dina foton sedan. Här har jag haft problem med att komma in och läsa och kommentera på vissa bloggar, samt att lägga ut kort.
Krya på dig Marie:)

Carolina sa...

Stackars - krya på dig! kram

Hemmalycka sa...

Men vilken osis du har, krya på dig snabbt nu.
Kram Kram

Wojtan sa...

Nämen fy så trist att du blev sjuk. Hoppas verligen att du kryar på dig snabbt så att även du kan njuta.

Typiskt med massa sjukdommar nu under semester. Tvi tvi

Kram från mig

Frida sa...

När man är sjuk FÅR man tycka synd om sig själv.....
Hoppas att både datorn & kroppen fungerar bättre imorgon gumman.
Massor av kramar & Pussar<3

Hanna sa...

Hoppas att du fick en bra lördag.
Hanna

CharmKatti sa...

Det är inte bara du som tycker synd om dig, jag gör det oxå! Inge vidare att vara sjuk när ni är på semester!
Sov mycket inatt och se till astt du får sovmorgon så känner du dig säkert piggare i morgon!

Massor med kramar!

malin sa...

Stackars, stackars, stackars dej! :)

Tröstekramar från Ma

Jessica sa...

Men åh din stackare *tycker jätte synd om*

Hoppas att du snart får må bättre igen!!

STOR KRAM!
//Jessica

Rebecca sa...

Amen stackare som är sjuk på din semester!
Krya på dig snabbt.
Massor med kramar