fredag 17 juli 2009

Underbart med semester

Här är det underbart!

Imose när vi vaknat, eller inte när vi vaknade utan när resten av huset vaknade så gick vi direkt ut i jordgubbslandet och åt lite jordgubbar :) Lyx för mig!

På förmiddagen har vi gått en långpromenad och tittat på föl och hittat en massa blåbär som vi tänkte göra blåbärspaj på senare. Livet är bra skönt, nåt annat kan man inte säga ;)

Så fort Gustav vaknar så bär det av ner på stranden.

Bilder får jag helt enkelt dela med mig av ikväll här från skogarna runt Örebro :)

Hoppas ni har en fin dag!

Kram

Follow Ingela la la

10 kommentarer:

Livingroom sa...

Låter mysigt.
Ha det så bra med din familj.
Lotta

Vero sa...

Vad härligt med jordgubbar. Hann inte med några hemma, men hittade några här. NÄSTAN lika gott som hemma. Sitta kvällen i Kuta...

Kram på dig!

Angelica E sa...

Massor med myspys alltså! Sö gott det är med nyplockade jordgubbar och lite lantliv :D Vår jordgubbssäsong är över men jag har nog ätit så det räcker ett par år framöver :D

Ha en toppenfredag med familjen och njut sötnos!

Kramizar

Angelica

Popprinsessan sa...

Det låter jättemysigt att käka en massa bär och ha det gott! Skönt att ni kom iväg och jag hoppas att ni alla mår bra nu.

Själv är jag hemma igen och det är full fart som vanligt :-) Ingen vv för mig idag pga den här semesterveckan.. no no....

Ha det riktigt bra!

Livet på Citronodlingen sa...

Skönt att ni kom iväg till slut!
Den blåbärspajen hade jag gärna smakat ;o)

Mamma russin sa...

hej hopp...
men .. runt örebro ? här hos mig ??
var ? :)

KRAM

Jessica sa...

Vad mysigt det låter gumman!!

Hoppas att Gustav mår bättre idag.

Stor kram!
//Jessica

Mamma russin sa...

släppa taget... ?? det gör jag nog aldrig, haha.. men han kan ju får tror den.. ;)

pålsboda ligger ett par mil bara från mig.. minns du att jag skrev härom dagen at vi var på loppis turne?? då åkte vi genom p-boda.. :)
hur länge ska ni stanna??

kram kram

Frida sa...

Hihi ni ÄR ji nära mig: Jag som fick för mig att ni skulle utomlands ;D.
Hoppas att ni har en supermysig semester i gnällbältet!
Kramar<3

Rebecca sa...

Härligt ni har det!
Vi har med plockat bär idag och gjort vinbärspaj utav dom. I morgon när barnen ska till farmor ska jag och Henric till skogen för att leta blåbär och svamp. Hoppas på många blåbär så det blir till ytterligare en paj.
Ha det fortsatt gott.
Kramar Rebecca