onsdag 15 juli 2009

Totalt förvirrad

Här hemma var jag i full gång med tvätt och packning och så kommer Johan och Elin hem och Elin verkar lite trött.. Vad konstigt tänkte jag.. Johan tyckte vi skulle ta tempen...

39,3 låg den på :(

Vad händer nu då? Ska vi åka? Fast det kan vi ju inte om hon är sjuk förstås, kommer det gå över lika fort som det kom? Vi är totalförvirrade här hemma och packningen som jag trots allt kom igång med den kom av sig alldeles.. Fast det är väl bara att vänta och se. Det ligger ju lite utanför mina händer hur det blir. Vi kanske kan åka lite senare annars, när hon piggnar till..

Så för att roa oss lite här hemma..

Svamp Bob fick ge vika, nu kunde inte Johan hållla fingrarna i styr längre ;) Jösses vad vi har skrattat mitt i all förvirring. Bra medicin! Låtvalet får jag väl ta och diskutera med min man lite senare *skrattar*

Vi får väl se vad som händer..

Kram på er!

Follow Ingela la la

11 kommentarer:

Carolina sa...

Åh nej, så trist att hon blivit sjuk - hoppas hon känner sig piggare snabbt så ni kan komma iväg! kram

Livet på Citronodlingen sa...

Stackars svampbob!! Om han åtminstone hade fått offra livet för en BRA låt... ;o)

Hoppas sötisen blir frisk lika fort som hon blev sjuk!

Amanda sa...

Typiskt med feber nu! Hoppas det försvinner ika fort som det kom.
Kram

Frida sa...

Haha jag ligger nästan dubbelvikt av allt skrattande. TACK för det Ingela.
Hoppas att lillsnuttan kryar på sig snart så att ni kan åka.
Pussar<3

Anonym sa...

Ajdå hoppas ni komer iväg snart ..
Det är tyvärr rätt så regnigt också .
Vart ska ni åka ?
Krya på er ...
Det kan inte vara tänder? Hur gammal är hon?
Kram Jenny

Popprinsessan sa...

Hi hi, fattar du hur mycket jag kommer att skoja med din man om detta om jag någonsin träffar honom?!? Fast samtidigt är jag imponerad över att han kunde texten och det är ju faktiskt en schlager!

Hoppas lilltjejen kryar på sig lika fort som febern kom!

Nettan sa...

Haha...han kunde inte hålla sig längre ;), han va tvungen & döda " Svampbob !!!

Stackars Lillan hoppas hon snart är bra igen =(
Kram Nettan

Miafia sa...

Hahaha fantastiskt välsjunget, det får du säga åt honom *s*

Hoppas att febern går ner illa kvickt!
Kramisar
/marie

Mamma russin sa...

hej hopp..
men stackars Elin.. hoppas så att hon piggnar på sig fort..

apploder till din gubbe.. hihi.. vilken stjärna!! haha..

kram gumman

CharmKatti sa...

Hahahahahahahahaha!!
Kan inte sluta skratta!
Underbart ju!
Jag vill oxå ha en sån ballong!

Åsså förstås trist med Elin, men hon är nog pigg imorgon!

♥ Fyra årstider sa...

Ni är så härliga och din man han är bara för söt.
Kram Lotta