onsdag 15 juli 2009

Det här skulle Elin ha sett :)

Foto med tillstånd av Stena Line

Stena Line har placerat en 10 meter hög Nicke nyfiken på sin terminalbyggnad idag. Tänk om Elin hade fått se den, hon är ju väldigt förtjust i Nicke nyfiken efter att vi har träffat på apan i fråga på båten till Danmark. Här kan ni läsa mer om den lilla trippen och förhoppningsvis kan vi göra en ny tripp till hösten..

Kanske kan vi åka förbi imorgon om hon mår bättre så att hon får se Nicke Nyfiken på taket!

Elin har fortfarande feber och vi har lagt ner packningen för ett litet tag.. Vi har bestämt att vänta och se hur det är imorgonbitti. Då hinner vi packa ner det sista då och så åker vi till lunch i stället för direkt när vi vaknar. OM hon skulle vara frisk, annars är det väl bara att vänta någon dag till antar jag.

Johan och jag har bestämt oss för att sjunka ner i soffan och se en film och så får vi ta dom närmsta dagarna som dom kommer, mer kan man inte göra.

Ha en bra kväll!

Kram

5 kommentarer:

Wojtan sa...

Nämen så trist att Elin blev sjuk nu när ni ska åka. Hoppas hon kryar på sig snabbt så att ni kommer iväg.

Vilken kul Nicke nyfken staty, den får jag nog också passera!

Kram Wojtan

Mamma russin sa...

så söt nicke.. jag älskar nicke nyfiken, minns han så väl sedan jag var liten..:)

kramkram

Frida sa...

Jag håller mina tummar gumman...HÅRT!!!
Mys på nu i soffan om ni inte redan sover vill säga hihi!
Kram & Puss<3

Ullis/Leva på landet sa...

Hoppas att Elin är piggare i morgon så att ni kan komma iväg. Det är ju typiskt när man ska i väg att något barn ska bli sjuk. Skönt nu när de är större för då är de ju inte sjuka så ofta. Håller tummarna att det går över fort.

Kramisar Ullis

Rebecca sa...

Hoppas Elin är bättre idag så era reseplaner satt fart igen.
Ja visst får du med vara med, kom förbi om ni har vägarna om Lund hihi.

Ha en strålande dag!

Kram Rebecca