måndag 13 juli 2009

Föräldrabloggarna

Jaha, jag var tydligen en av dagen rekommenderade bloggar på Föräldrabloggar.se den 12 juli, det är ju jättekul, men... det finns alltid ett men ;)

Så här tyckte dom om min blogg:

Ingelalala

Ännu en mammablogg som tyvärr inte sticker ut så mycket från övriga mammabloggar vilkte innebär en massa tävlingar, snygg design och en del bilder. Bloggen är dock underhållande och har viss kvalité, uppdateras ibland flera gånger om dagen så det kan finnas anledning att besöka flera gånger om dagen, dessutom har den ett visst humorinslag som tilltalande.

Så nu behöver jag er hjälp till att sticka ut, några förslag? Och det här.. har viss kvalité, vaddå viss *skrattar* Nu får ni allt hjälpa mig kära vänner. Vad ska jag göra? Har ni några förslag? Jag förstår inte hur dom inte kan se att jag är unik!

Nu är det dags för mig att säga natti, jag antar att jag är uppe snart igen...

Vad hände med semester och att vi ska vara tillsammans hela familjen?? Här är det ju bara jag som är hemma, vilket betyder att det är jag som måste gå upp i gryningen...

Kram på er!



Follow Ingela la la

14 kommentarer:

barnshoppingbloggen sa...

Kikar in från "Föräldrabloggar"! :)

Allt om Mrs H sa...

Oj, jag som tycker din blogg är super. Hahah då skall dom inte titta in på min. Den ser inte mycket ut för världen, uppdaterar inte särskilt ofta och sticker verkligen inte ut ifrån mängden.

Läste hos Wojtan att ni hade trevligt idag.

KRAM/Helena

Annika sa...

Men Gumman!
Bloggen drivs av den ökände lattepappan som numera heter poetpappan eller något,så häng inte läpp för det ;-)

Du kommer väl ihåg det här inlägget i februari där vi tog upp just han i många bloggar?!

Hoppas du får en helt härlig dag imorgon... och jag väntar med spänning fortsatt ;-D

Varma kramar!!

Mamma russin sa...

Nu stack jag mig.. Du sticker ut.. (gud så tråkig humor jag har), hihi.. Sorry...

du har en jättetrevlig blogg gumman, du behöver ingen hjälp.. det finns andra som behöver den hjälpen mer.. lovar.. hihi...

kramkram vännen.. blogg on!!!;)

Rebeccas.se sa...

Äsch, häng inte upp dig på illa valt ordval, du blev omnämnd och ta det till dig.

Pysens Mamma sa...

Det är för att du är som du är vi läser din blogg! Fortsätt att vara dej själv och försök inte vara som nå´n annan tycker att du ska vara.

Livet på Citronodlingen sa...

Du ska inte ändra på nånting alls. Vi trivs här precis så som det är, annars hade vi väl inte kommit tillbaka hela tiden? :o)
Strunta i vad den där tråkmånsen skriver du!

Anneli sa...

Man kan inte vara mer än sig själv - det ska väl räcka? Du blev i alla fall uppmärksammad, så lite sticker du väl ut.
Fortsätt att vara du.

irin sa...

Hahaha vad fel de har!
Din blogg är ju helt fantastisk!
kram
irin

Miafia sa...

Håller med Irin!
Din blogg är du, keep up the good work :-)

Massvis med kramar
/Marie

Nettan sa...

Men jisses, häng inte upp dig på det ;), we LÖVE din blogg vet du =)
Älskar & läsa dina inlägg, så fortsätt som DU gör,ändra inte på nått !!

Kram Nettan

Rebecca sa...

Din blogg är unik och DU är unik!

Ingela la la sa...

Hej Pysens mamma!
TAck fina dina fina ord. Vad kul att du kikar in här och lämnar en kommentar!

Popprinsessan sa...

Men hallå?! Skit i vad de skriver, de har ju hittat din blogg bland alla andra!! Det är ju super och din blogg är så härligt sprudlande! Det har jag sagt förr, men det tål att sägas igen! Så, var som du är! Det räcker absolut!!