lördag 27 juni 2009

Utanför svärmors fönster...

... växer en fantastiskt fin honungsros.
Doftar gott och är vacker och lättskött!


Tittar in här med en liten hälsning, vi har det bra här hos svärisarna, helt underbart :)
Jag får komma med en bättre uppdatering när jag kommer hem och har lite mer bilder att visa.
Igår avslutade vi dagen med en hemmagjord räksmörgås, ost och kex och lite bubbel.
Vi satt ute till klockan 22.00 och pratade. Riktigt skönt.

Jag älskar när sommaren kommer och man kan ta vara på kvällarna ute och bara umgås!
Man kan ha det sämre om jag säger så.. ;)

Nu ska jag ut och passa på att bättra på solbrännan lite ;)

Ha en bra dag!

Kram

3 kommentarer:

Angelica sa...

Lät ju som om det var en supertrevlig dag och kväll hos svärföräldrarna! Det är så skönt att ha svärföräldrar som man verkligen tycker om, det är ju tydligen långt från vad de flesta har.

Hoppas att lördagen blir precis lika mysig!

Kramis

Angelica

Ps. Hur mår Johan idag ;D

♥ Fyra årstider sa...

Härligt..vilken tur att ni har dem.
Kram Lotta

Therese sa...

Vilka udnerbara bilder - så proffsiga ser de ut!!! Och badbilderna på barnen är så underbara, önskar jag kunnat lägga ut några på Luran med... men hon badade naken så då vågar jag inte lägga ut bilder pga "fula farbröder" och så har jag en bekännelse - jag kröp ner i Lurans poool ;-) Snacka om strandad vit val *fniss* Stor solig kram!