onsdag 24 juni 2009

Sällskap och en award :)

Foto: Privat

Så här låg Elin 2 timmar idag på eftermiddagen medans Gustav hoppade omkring och lekte runtom. Det hela har resulterat i att jag har en feberfri pigg liten tjej här hemma som inte är såå intresserad av att sova :)

Hoppas att febern håller sig borta nu!

I ärlighetens namn så gör det mig inte så mycket att hon inte vill sova för Johan har någon grej med jobbet så han kommer nog inte hem förrän vid 22.00.

Bara skönt att hon håller mig sällskap ;)

Även om hon har varit hemma och varit sjuk så har hon såklart haft nya klänningen hela dagen, jag var egentligen inte så förtjust i det här mönstret med prinsesstårtor och cupcakes men den var mycket finare på än jag trodde..


Award!!!!

Jag blev så glad när jag slog på datorn och såg att jag hade fått en award av Åsa som har bloggen Hemmalycka

Tack så mycket gulliga du!

Jag ska inte vara sämre jag än att skicka den vidare.






Ett gäng bloggar som jag gillar skarpt ;) Allihopa på lite olika vis. Kolla in dom om ni inte har gjort det redan!

Kram

11 kommentarer:

Wojtan sa...

Hej

TUSEN TACK och givetvis vill jag ta emot den. Blir alltid lika glad när någon tänker på lilla mig.

Kram

Bernike sa...

Mmmmmm, så skönt hon har det lillstumpan.
Ska oxå lägga ut en skön bild på grabbarna då de sov idag. :)

Kramiz

Villa Carl Larsson sa...

Åh grattis till din fina award. Du är värd alla man kan få :)

Som Elin ligger och susar i soffan skulle jag kunna göra varje kväll efter jobbet. Känner mig precis så där trött hehe. Ser så skönt ut. Men i morgon är jag ledig så då får jag lite sovmorgon.

Tack för dina otroligt fina kommentarer. Om du visste vad glad jag blir jämt. Tiden rusar iväg.. jag hoppas allt varit bra under midsommar. Kram Josefin

Therese sa...

Tack snälla rara goa du! Vilken fin start på dagen jag fick nu! TACK! Och klänningen måste jag säga verkligen passade Elin - den är ju söt (!) som socker och passar en prinsessa *ler*
Jag skrattade stort förresten när jag läste din kommentar hos mig, man är ju rätt taskig som försöker ta bort den smuts som de arbetat så hårt för... Men ikväll ska jag lägga in en bild som bevisar att jag hade fel... För vem spatserade glatt rakt över till grannarna och satte sig i deras pol med kläder och blöja och allt i går kväll?! Jo Luran!!! Hon vägde ett ton när jag lyfte upp henne (libros sugförmåga ska inte ifrågasättas) Och blev vansinnigt arg, hon ville ju bada meeeer! Då passade det minsann ;-) Kram

Lilla Rummet sa...

Tusen tack goa du för awarden, vilken bra början på dagen, vad glad jag blir.

Hoppas Elin kryar på sig snart, inte roligt när man blir sjuk och får feber nu när värmen har kommit och man vill vara ute och leka och bada. Klänningen var fin, härlig grön färg.

Ha en härlig skön och solig torsdag.
Kramiz Britt

Anonym sa...

Grattis vännen! Det är ju du värd! Visst vet du det?!
Önskar bara smyga förbi innan solen lockar ut mig en stund. Önskar dig en härlig dag!
Kram Anna

Frida sa...

Vad skönt att hon blev feberfri!
Grattis till awarden den är du värd flera ggr om.
Ha nu en skön dag i solen med dina barn.
Kramar<3

Vicky sa...

Nu har jag läst igen lite här hos dig. Vad underbara sommarbilder du har tagit - och verkligen bra Me&I fynd du gjort! Hoppas tjejen är bättre från sin feber och att ni har en bra dag. Kram

CharmKatti sa...

Grattis till utmärkelsen!

Jag hoppas ni alla känner er friska och pigga idag!

Kram
Katti

Ullis/Leva på landet sa...

Tack så jätte mycket för att du skickar den fina awarden vidare till mig. Blir så glad. Hoppas att Elin får vara pigg nu så att ni alla får njuta av det härliga vädret.

kram Ullis

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

hej o tack så mycket för titten själv!! Blidde så glad att du kika in!!

Phuu så varmt det är idag...härlig dag ni haft!!

Ha det gott i värmen!!
~~♥Kram Millan ♥~~