tisdag 16 juni 2009

Jag är charmig..


Eller min blogg i varje fall ;)

Titta vad jag har fått idag!

Jag blev så GLAD. Den kom ifrån Charmkattis med bloggen Bara några ord
Tack så mycket Kattis, den värmer här hemma! Självklart vill jag att du ska ha tillbaka den för DU är ju charmig ;)

Kattis gav den till 5 vänner så jag gör minsann likadant ;)

En av den charmigaste lilla Prinsessa jag har sett får man följa här. En riktigt trevlig blogg!

En härlig tjej med massor av energi. Man blir glad och man längtar till Mallorca ;)

Humor på hög nivå. I like! Riktigt roligt att följa hennes vardag i Italien.

En tjej som skriver ur hjärtat. Härligt att följa dig och din familj. Go girl!


En mysig blogg och bloggerska som äntligen har fått sommarlov :) Lite uppmuntran behövs när man bara har 5 grader varmt.. Den här bloggen rymmer dessutom två riktiga charmörer till söner ;)


Hoppas ni alla har en bra kväll. Här har min allergi slagit till. Jag är ju allergisk mot gräs så det här med att klippa en massa gräs och få motion var kanske inte dagens ljuspunkt från min sida. Fast till mitt försvar så trodde jag att allergimedicinen skulle ha någon effekt.. Jag har nog ätit den för kort tid tror jag. Jag har ingen buffert i kroppen än..
Strunt samma, nu sitter jag här med en näsa som rinner och rinner..

Ha en bra kväll!

Kram

9 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis vännen! Det är du ju alltid värd!
ha det gott...
Kram anna

Inas sa...

Hej Du!
STORT GRATTIS vännen det är du värd, den är verkligen charmig. Ha en trevlig helg, goa kramar Ina

Hemmalycka sa...

Grattis Ingela och jag håller med den är supercharmig.
Kram Åsa

Angelica sa...

Åååååh vad du är gullig Ingela! Jag lovar att DU är supercharmig :D Jag kommer att sova alldeles förträffligt gott efter det här!

Tack söta snälla du!

Kramar

Angelica

Anonym sa...

Grattis till dig.Du har ju en så sant Charmig blogg:)
Hoppas du får en trevlig midsommar :)
Kram Jenny

Louise sa...

Ja det är en passande award :-)

Jag är också HYSTERISKT allergisik mot gräs :-( jättehjobbigt, känner mig helt sjuk just nu men kanske att jag är förkyld ockå för Ebba är det...SUCK

Ha en bra dag iaf!

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Tack snälla goa du...jag känner mig jätteglad :)
Grattis till dig med. Ha en riktigt bra dag. Kram kram å kram

Villa Carl Larsson sa...

Grattis.. vad roligt för dig. Visst blir man glad. Kul att du gillade min också :)

DU är charmig som bara den du Ingela. Kram kram

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Tusen tusen tack bästa hjärtat!
Så glad som jag blev nu. Länge sedan jag fick en award så nu satt jag jätte pris på en ;D Nu som det är lite extra lugnt i min blogg eftersom jag inte haft helt tiden eller energin att vara duktig & kommentera.

Miljoner med kramar