lördag 23 maj 2009

Gustav visar sina moves

Jag är ju tvungen att visa ett litet collage på Gustav när han visar sina moves på båten.

Han hade en liten show för oss där. Hur söt som helst förstås ;)
Ni ser väl att han tar hjälp av stolpen i sin dans *skrattar* Han är rolig den lille killen..

Johan har hunnit med ett besök till akuten, som tur var så var det inget allvarligt. Han åkte och var tillbaka hem på 50 min, det är bra jobbat sjukvården. Jag trodde han skulle vara borta hela dagen.. Brukar ju vara så.

Nu har Johan skjutsat Elin på kalas och jag och Gustav ska passa på att mysa lite. Äta lunch och sen blir det en promenad.

Hoppas ni får en bra dag!

Kram

13 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

Cool kille! :o)
Skönt att det inte var något allvarligt med Johan! Tror aldrig jag varit med om ett sånt snabbt besök på akuten dock ;o)

anna sa...

så söt han är!

Frida sa...

Underbara bilder på Gustav... Vad skönt att J inte behövde spendera resten av dan på akuten..
Må så Gott på prommisen..
Kramar<3

paula sa...

En sådan härlig kille:)
Ha en bra dag
kramiz

Hem och Lycka sa...

Ska vi köra på fredag då, fikat? Hur dags passar det er, är 17 ok? Efter ni ätit kanske?

kram Mia

Anonym sa...

Han är verkligen en cooling!
Önskar dig en toppenfin kväll! kram Anna

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Ha ha!! Vad härliga bilder av en stört skon liten kille ;D
Jag tror jag hade skrattat ihjäl mig om jag hade varit där.

Hoppas ni får en skön lördags kväll söta
Massa kramar från mig i Paradiset

Frida sa...

Ha nu en härlig kväll Ingela...har du hittat ngn klänning till galan ??
Puss<3

Jenny sa...

Hej,

Ja det är alltid kruxigt att söka jobb, min förhoppning är att jag får tag på ett butikschefsjobb då det är det jag jobbar med nu, och då är det ju inte lika lätt om man har ett vikariat och ordn bc kommer tillbaka, är ju inte så sugen på att gå ner på säljtjänst isf.... Svårt men hoppas det dyker upp något!

Låter som om du har en toppen arbetsplats! När planerar du att jobba igen? Ha en riktigt fin kväll, kram Jenny

Tess sa...

Så söt!! :)
Kram T

Vicky sa...

Det gäller att börja i tid ;) Vilken charmkille! Kram

Therese sa...

Gustav är ju bara så söt!!! Undra vad det månne bliva av denna charmör en vacker dag...

Tack snälla rara du för fin feed back och tips i min tävling, små skyltar med tack, grattis osv är ju verkligen kanon. Ska genast omsätta den i praktiken. Att jag inte tänkt på det förut - tur att du har huvudet på skaft!

Varma kramar,
Therese

Marie//Tekla Maräng sa...

Denna goa lilla unge, det där blir en ny danskung med tiden.
Det var mig ett snabbt besök på akuten, man brukar ju få ha med sig telefonkatalogen att läsa för att få tiden att gå.
Ha det bäst:)