lördag 23 maj 2009

Terapi

Så var det dags för lite terapiarbete ;)
En perfekt dag för det för jag var ändå på dåligt humör, av ingen anledning alls ska väl tilläggas.
Så jag satt ganska bra för mig själv ett tag och muttrade. jag har lite kvar, det sparar jag tills nästa terapitillfälle ;)

Johan fick upp Gustavs gunga och då blev det förstås en premiärtur ;)

Ikväll har vi bara slappat och sett film, Australia den var helt klart sevärd. Jag har gråtit floder och det var skönt. Först terapi och sen fick jag släppa loss tårarna lite. Kunde inte ha blivit bättre avslut på den här dagen ;) Jag har ju försökt muckat gräl med Johan hela dagen men han har inte nappat, ibland brukar han ställa upp och gnabbas lite med mig så att jag lugnar mig *skrattar* Han har det nog inte så lätt alla dagar.. ;)

Kram

11 kommentarer:

Hemmalycka sa...

Den filmen har jag funderat på och nu när du tyckte den var bra så måste jag se den.
Hoppas du blir lite gladare imorgon, vissa dagar går ju verkligen inte till historien.
Kram Åsa

Livet på Citronodlingen sa...

Vissa dagar borde man inte alls stiga ur sängen, utan bara låta dem passera slumrandes.. men det går ju oftast inte ;o)
Jag hade också en jobbig dag igår... Många nya bebisar runt omkring och även om man är glad för deras skull så känns det i hjärtat i alla fall...

Maria sa...

God morgon :-)

Önskar dig en skön söndag !
Kramen

Anonym sa...

Sådana dagar vill man ska sluta så att man kan vakna på nästa morgon med ett skönt leende!
Hoppas att du får en bättre dag idag! Kram Anna

Louise sa...

Sådana dagar har jag med...då är det tacksamt om någon ställer upp och munnhuggs lite ;-)

Om ni skall till liseberg kan jag kankse rusa ner & möta & ta Tupperwaregrejerna? Jag har ju säsongskort. Ring isf så får vi se om jag kan just då. Jag mailar dig nu mitt mobilnummer.

Kram

Inas sa...

Hej Du!

Visst är det bra med terapi, jag gör smycken istället, men nu har jag avreagerat mig på att skura växthuset. I bland åker gubben på en känga... Men du, Du är värdefull och älskad ändå. Man får ha sådana dagar mä... Filmen såg vi för ett tag sedan och den är underbar grät floder i min ensamhet. hjälpte... Ha en riktigt go dag i dag. Ska tänka på dig. goa kramar Ina

Villa Carl Larsson sa...

Nja ännu är det lite för tidigt att börja jubla hehe. Jag säger till :)

Vad fint det blir när man röjer upp mellan stenarna. Ogräs är inget vackert och självklart ska det ju bli en premiärtur i gungan när den ändå kommit upp :)

Hoppas helgen varit bra. Kram Josefin

Jessica sa...

*kramar om*
Vissa dagar är bara jobbigare än andra.

Tänker på dig och hoppas att du känner dig lite bättre idag.'

KRAM!
//Jessica

Frida sa...

Förstår hur du känner ....
Vad skönt med lite terapiarbete så att du slapp kivas med Johan..
Hoppas att denna söndag varit bättre för ditt humör..
Kramar<3

Popprinsessan sa...

Men oj oj oj vilken helg ni verkar ha haft! Vad ni har hunnit med mycket! Skönt att det inte verkar vara något allvarligt med maken!

Själv har jag också varit på båtresa och den här helgen har nog gjort att jag gått upp allt som jag hittills gått ner.. Puh.. vet inte hur jag ska motivera mig själv att gå till vv på fredag. Men jag måste. Inte blir det lättare av att jag ska till Gbg två dagar med jobbet heller.. Puh!

Jag hoppas att du har en skön söndagskväll och att känner dig lite gladare!

Bernike sa...

Vid nästa terapitillfälle är du välkommen "hem". Här finns massor av en gul blomma i vår gräsmatta som ska bort.
;o)