måndag 13 april 2009

Emilias 3-års kalas


Klicka på bilden så blir den större!

Idag har jag och Elin varit på kalas =) Emilia hade sitt 3-års kalas!
Elin var hur nöjd som helst då hon äntligen fick ha sin nya klänning. Här kan du läsa var klänningen kommer ifrån.

Elin var väldigt hjälpsam, hjälpte till att öppna paketen och sånt...
Det lekte björnen sover ute på verandan och sen kom den efterlängtade fiskdammen.
Så fort jag säger till Elin att vi ska gå på kalas så säger hon; - Då är det fiskdamm!
Dom hade roligt barnen ;-) Det är ju alltid roligt med kalas..

Nu ska vi komma ner lite i tempo här och sen ska vi gå till kompisar och grilla korv till middag. Passar mig perfekt idag för jag hade ingen aning om vad vi skulle äta, dessutom hade Ingela köpt hem viktväktarkorv så inte ens det behöver jag tänka på =)

Vill du vara med och tävla om ett trädgårdsset med en sekatör, trädgårdhandske och blivande tomater så går du in här
Kram

10 kommentarer:

Mamma Linda sa...

Vilka fina tjejer, och fina bilder överhuvudtaget som du bjuder på. Mysiga stunder ni har ute :-) Det är härligt nu när det börjar bli vår. Just nu regnar det, men det gör inget jag jobbar ju :-)
Ha en skön vecka
Kram Linda

Miafia sa...

Vilken fin tårta, den såg väldigt smarrig ut. Kunde du motstå att smaka?

Skönt att gå bort o äta ibland!
Ha en fin kväll!
Kram

Livet på Citronodlingen sa...

Härliga färger på bilderna, och den där tårtan, den ser ju bara hur smaskig ut som helst!

Tess sa...

Vilka fina bilder, den där tårtan blev man ju lite sugen på :)
Kram

Lallis - liv och leverne sa...

Vilka sötabilder på söta tjejer:)
Ha en fin kväll.
Kram Lallis

HUSnrNIO sa...

Så kul att vara fin och gå på kalas speciellt när det bjuds på en sådan där läcker tårta. Ha en trevlig kväll.

Sjabbig men chic sa...

Hahaha! Jag kommer i håg när Gry gick på ett kalas och det för första gången inte var någon fiskdamm. Det var traumatiskt kan jag säga!

Kram Lisa

Inas sa...

Hej Du!
Vilken härlig tårta... Gott. riktigt vårigt med fjäril. Ville bara titta in och se hur ni har det goa kramar Ina

Speja sa...

Sicken tjusig tårta! Förstår att den blev populär.

Villa Carl Larsson sa...

Hej Ingela! Tack för välkomnandet hem :) Jag har haft en underbar påsk. Hoppas du också har haft det. Och av bilderna att avläsa verkar det som det. Jag har lite att ta igen märker jag. Får läsa vidare..

Ha en fin vecka. Kram Josefin