onsdag 1 april 2009

1:a april


Idag är det sista dagen att vara med och tävla om ett av dessa tre smycken! Tävla gör du här
Det är Veronica som har sponsrat med dessa smycken.
I hennes eButik Lica-Creative finner du allt du behöver för att göra ett själv!Titta gärna in till henne.
Roligt att kunna ha tre priser i en tävling... Då blir ju fler glad! Det tycker jag om ;-)

Idag är det 1 april... Gissa vem som har blivit grundlurad?? Min man... han drog värsta historien om ett grannpar som för övrigt är ganska ordentliga och lite fin i kanten. Hon stod ute i morgonrock, full var hon naturligtvis... Hon stod där och skrek åt sin man och han skrek tillbaka en massa saker. Yeah right!

Inte ens när Johan sa;

Vilken synd att man ska bli såna ovänner just idag, 1 april!

Inte ens då fattade jag.. Jag skyller på att det var tidigt på morgonen... Mig kan man nog lura i vad som helst är jag rädd ;-)

Idag ska barnen och jag åka en sväng till farmor och farfar. Det ska bli skönt, det verkar som om det kommer bli fint väder =) Härligt!

På eftermiddagen så kommer det hit någon klasskamrat till Johan som ska använda Johan och Gustav som fotomodeller för någon kampanj som hon jobbar med.. Intressant! Undrar hur det blir? Jag får återkomma med det ikväll.

Ha en bra dag!

Kram

17 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Hahaha ja ibland blir man riktigt grundlurad. Kanske att du inte reflekterade över att det var ju 1:a april för då kanske du hade förstått på en gång.

Ha en fin dag. Solen skiner här och jag ska ut på en promenix.

Kram Josefin

Vero sa...

Haha... ja, det är ju rätt kul att bli lurad. Ibland. Men just idag vet jag inte om jag är upplagd för det. Hehe... Det återstår att se.

Hur och om man blir lurad.

Kul att tävlingen går ut idag. Det var rätt många med och tävlade såg jag. Ska nog göra lite reklam för tävlingen jag också täntke jag. Lika bra det.

Ha en fin dag!

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Ja lurad kan man ju bli...
Önskar dig en bra dag. Kram

Britt sa...

hahaha, den var ju riktigt bra!

Ha en fortsatt bra dag.

Kram Britt

Hemmalycka sa...

Hahaha, kul att du blev lurad det första du blev den här dagen :-)))
Se upp idag!
Kram Kram

Miafia sa...

"April, april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill" .
Den körde man jämt när man var liten...idag vet jag inte om jag blivit lurad...hahahah det är att ha bra koll.

Nästa gång idag någon försöker skoja med dig så är du på bättet, eller hur?
Ha det gott!

Sjabbig men chic sa...

Hahaha! Det är roligt att bli lite lurad tycker jag och det är jätteroligt att luras. Jag tycker att jag kan vara ganska bra på det men just första april brukar jag aldrig komma på något.
Ha en fin dag!

Kram Lisa

FoxensRos sa...

Sova är skönt. Du får ge igen 1Maj med maj maj måne jag kan lura dig till skåne*s* hitta på nått riktigt bra som maken din går på...hoppas att s¤loen hittat dig med idag. Jag ska ut o rensa lite löv o annat o kolla om jag inte har nått lila att fota.*kramas*

Villa Carl Larsson sa...

Du, Ingela.. hur har du fått alla dina etiketter i sidkolumnen så efter varandra?

Kram Josefin

HUSnrNIO sa...

Ha ha! Hade glömt bort att det var 1:a april idag:O Ska lura dottern nu...

Hem och Lycka sa...

Haha, här är det precis tvärtom, Martin går på allt jag lurar i honom, likadant idag.. *fniss*

kram

♥ cloudberrie ♥ sa...

fnissar, vad skönt då är jag ínte ensam om att ha stått med långnäsa i morse :) Yngsta dottern lurade mig REJÄLT och gissa vem som hade roligast ;)

Vilken underbar helg du & mannen verkar ha haft det. Såna behöver man för att finna energi och inte tappa varandra mitt i alla vardagsbestyren. Sambon och jag brukar "dejta" med jämna mellanrum, det blir lite "nytt" igen och man tar inte bara varandra för givet då.

Nu ska jag in och rösta på dig igen.

KRAM från Eva i ett strålande soligt Lappland

Frida sa...

Haha, lurad kan alla bli!!
Inte tänker man på att det är den 1 April så tidigt på morgonen.
Hoppas att din dag har varit bra o att du sluppit att bli lurad fler ggr.
Kramar

Therese sa...

Hi, hi ibland kopplar man helt enkelt inte ;-)

Så gulligt kort på Elin i fåtöljen...

Stor kram

Graadskan sa...

Har du inga planer för lördagen, så försöker vi få till bloggträffen på Café Brogyllen kl 10,30.

Kram Camilla

Evas sida sa...

Hej! Ibland kan man verkligen bli "lurad", fast man vet att det är 1/4. Det låter som du har haft fullt upp idag, ha en bra fortsättning på veckan/Eva

Anonym sa...

Mmm det är nog så! Att det ska till en tragisk historia för att man verkligen ska gå på det! Ha det gott! Skrev en kommentar om ovanstående inlägg men det försvann... och det är inget aprilskämt!
Kram Anna