tisdag 31 mars 2009


Idag var första dagen som Elin var på dagis på väldigt länge...
Då kan det sluta på det här viset ;-)
Sommarklänningen från förra året som nu är lite liten åker på så fort hon kommer hem. Hon är för söt!

Det har faktiskt varit lite skönt att fått varit själv med Gustav en stund idag. Han blir lätt lite bortglömd när Elin är hemma. Eller inte bortglömd men han åker liksom med av bara farten...

När han sov passade jag på att röja lite här hemma. Duscha och läsa mina broschyrer från VV =) Riktigt skön dag, fast egentligen kan jag inte säga att det har hänt så mycket! Fast nu har jag kommit på att händer det inget speciellt så är det ju bra!

Jag är nyss hemkommen från föräldramöte på Elins dagis, alltid lika kul tycker jag. Jag kommer ihåg förra året då jag skulle gå på mitt första föräldramöte =) Det kändes så vuxet! Då slog det mig på något vis att jag var förälder och skulle minsann på föräldramöte. Lustigt vilka saker det är som får en att tänka efter...

Ikväll så hade jag tänkt ägna hela kvällen åt att blogga men min man behöver lite kärlek och omtanke så allt jag kan säga är att det blir inte alltid som man tänkt sig!


Vill du oxå ha chansen att vinna ett av tre smycken från Lica- Creative? Det kan du göra här


Kram

8 kommentarer:

Anonym sa...

Det är ofta andra barnets lott... Men det ändrar sig så småning om... De tar mer och mer plats!
Önskar dig en härlig kväll med J! kram Anna

Hemmalycka sa...

Låter som en mysdag och myskväll
:-), nu ska jag gå in och rösta igen på dig.
Kram Kram

Villa Carl Larsson sa...

Vad söt hon är alltså :) Och ibland behöver man ägna mer tid åt sin kärlek än bara åt bloggen. Så det gör du rätt i.

Ha en mysig kväll. Kram Josefin

♥ Fyra årstider sa...

Jag jobbar på förskola..och ibland känner jag mig lika trött som Elin.
Kram Lotta

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Ja nu kan han bara bli bättre!!

Lilla trötta skruttan, det tar på att vara på dagis efter man varit hemma!!

Ha en fin kväll hjärtat

Hem och Lycka sa...

Hoppas ni fick en mysig kväll!

kram

hemma hos bröderna Bus sa...

En dag fylld med mys, det är inte så dumt.
Ha en fin dag (imorgon kanske jag ska skriva hi,hi) Kram

Vero sa...

Hej vännen!

Ser skönt ut att göra som Elin på bilden... Vore hur fint som helst just nu.

Önskar dig en fin dag!