tisdag 10 mars 2009

Sista kvällen..


Elins fula min

.för den här vecka att hålla på med projekt övervåning. Vi har ju faktiskt en liten tjej som fyller 3 år på torsdag! Vi ska ha middag och tårta för släkten på torsdag och på lördag blir det barnkalas. Jag har inte ägnat det en tanke förrän idag om jag ska vara ärlig.. Fast det ordnar sig, det gör det alltid =)

Så ikväll blir det att göra det sista i vårt sovrum, sedan ska vi frakta bort två möbler till Johans föräldrar. Sminkbordet ska få tak över huvudet =) Vi kommer att lägga det på vinden på vår lilla stuga hos dom. Perfekt! Fast det hinner vi nog inte med innan kalasen men nu vet vi ju vart dom ska i varje fall.

Ikeatrippen gick alldeles utmärkt. Jag hade bestämt mig för två lampor att ha på sängborden men när jag väl kom dit bestämde jag mig för en annan. Så kan det bli. Dom får ni se bara det blir lite mer ordning, vi är på gång ;-)
Några blommor och ett par ramar fick jag oxå med mig!


Nu är det dax att lägga småtrollen, ta en välbehövlig promenad och sen är det bara att sätta igång!

Kram

11 kommentarer:

Therese sa...

Promenera lite för mig med - latmasken har nämligen tagit min kropp i besittning ;-)

Lycka till med sista "piffet"

Kram,
Therese

Hemmalycka sa...

Jag ska promenera nu oxå, vi kan ju låtsas att vi går tillsammans? :)
Vi hörs!
Söt trollunge den där Elin.
Kram Åsa

Sjabbig men chic sa...

Ja, så kan det absolut bli! Lillsessan är så otroligt söt!


Kram Lisa

Anonym sa...

Så spännande att hon blir tre... Det är en härlig ålder!
Promenader är så härligt när snön börjar att försvinna... Det blir senare här hos oss!
Ha det gott! Kram Anna

segsliten sa...

Vi verkar vara många som vallfärdat till Ikea idag. Jag hade som sagt en trevlig dag, och fick med mig hem både lite smått och lite gott!
Kram ☺

CharmKatti sa...

Ja, det är ju det jag säger, det är inträdesavgift på ikea, eller iaf utträdesavgift. För jag har nog aldrig kommit därifrån med mindre än 1000 kr i utgift...

plingan sa...

Det bästa med att få något gjort, som städning är att bjuda hem någon :-)
Samma om det kommer vänner som inte varit här på länge då kan tex lister helt plötsligt hitta sin rätta plats...

Anonym sa...

Hej!!
Nu finns det inte många biljetter kvar till Mammablogg Galan!! Kul!

Det innebär även att röstningarna inför de olika Awarden kommer att dra igång! Så har du ännu inte kikat in på Mammablogg Galans hemsida, rek jag att Du gör det inom kort, och kollar så att din blogg presenteras under det namn som du själv önskar.

För så snart som röstningarna kommer igång har vi inga möjligheter att ändra på namnet.

Pga utrymmesbrist, kommer själva röstningen inte gå av stapeln inne på Mammablogg Galans hemsida, utan inne på min blogg. Redan nu har vi skapat en sida där inne som heter Vem är Norges & Sveriges bästa Mammabloggare?

Ska bli spännande att se vilka de lyckliga vinnarna är!

Inom de närmaste dagarna kommer vi att kunna presentera de sista priserna!Vi sitter i slutförhandlingar med en hel del nya samarbetspartners!

Vi ses den 4 juli 2009!

Kram

Annika

Hem och Lycka sa...

Oj, redan 3 år, känns som igår som hon var en liten täva..

Jag har till och med gympat här i v-rummet idag, *fniss* har köpt mig en träningsvideo med Blossom som jag kommer köra flitigt (hoppas jag) här hemma.

kram

Anonym sa...

Hihihi...jag sa aldrig att jag var morgonpigg :)
Har haft en sjuhelsikes natt med lillkillen! Har inte sovit alls tyvärr! Det blir en härlig dag med båda hemma....

Anonym sa...

Oj! Glömde välja identitet på inlägget men du vet ju vem jag är ändå :)
kram