lördag 3 januari 2009

Trötta fötter..

..har jag nu! Jag skulle ha jobbat till kl 16.00 men då det var lite kort om folk stannade jag till kl 18.00. Vilket känns nu.. Har jätteont i fötterna.
Det märks att jag inte är van att stå hela dagarna, och egentligen så var det ju inte hela dagen. Inte för att jag mest sitter här hemma men det blir ju på ett annat sätt. Nu får man gå vare sig man vill eller inte ;)
Det var roligt idag, mycket att göra och då går tiden så fort.
Johan och barnen kom och hämtade mig, himla skönt måste jag säga. Dom hade ätit middag hemma hos farmor och farfar så nu har jag precis ätit en lördagsmiddag som jag måste tipsa om!
Havregrynsgröt.
Kanske inte så många som nappar på just det tipset *L*
Jag är mätt i varje fall och jag längtar till soffan och lägga upp mina trötta ben. Jag ska ju jobba imorgon oxå.

Ha en bra kväll!

Kram

11 kommentarer:

segsliten sa...

Njut av din lördagkväll och vila ut så att du orkar med att jobba imorgon. GOD FORTSÄTTNING!
Havregrynsgröt är mums!

Anonym sa...

Det är bara att sätta sig och vila när barnen har sagt godnatt... För att ta det lugnt när barnen är i gång är ju nästintill omöjligt gissar jag. Önskar dig en härlig lördagskväll! kram anna

Malin sa...

Havregrynsgröt, det lät inte dumt=)
Kanske till frukost i morgon, då står man sig länge!

Ha det bra på jobbet i morgon, vila och njut ikväll!!

Kram kram

Sjabbig men chic sa...

Jag tycker också att det är roligt att jobba när det är mycket att göra. Konstigt det där jag bli aldrig stressad på jobbet men när det är dags för hemgång då jäklar börjar jag veva upp mig...
Havregrynsgröt är underskattat duger gott hela veckan!
Jag blir jätte glad att du vill lägga till mig i din blogglista så jag gör det samma vet du!

Kram Lisa

Anonym sa...

Så gott med gröt!!!Länge sedan jag åt det -)

Hoppas du får en bra dag på jobbet imorgon!!

Kramis

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Har smygläst en del hos dig, men aldrig kommenterat tror jag.. :)
Gillar dinmysiga o inspirerande blogg!
Jeanette

Anonym sa...

Trötta fötter...har jag oxå!
Har varit jätte duktig & både sprungit! Ja du läste rätt! och gått en lång runda. Är hungrig som en varg! så havregrynsgröt låter underbart för en som bara får pulverdricka!!!

Vero sa...

Men titta... Nu såg jag en liten ängel i din topp på bloggen. *ler stolt*

Hoppas du får vila fötterna idag.

Här i Östhammar skiner solen och det är underbart väder. Vill ge mig ut med kameran och fånga allting på bild känns det som. Få se vad tiden räcker till idag.

Ha det gott!

Anonym sa...

Hoppas du fick vilat ordentligt!
Vilka fina bilder från nyår du hade lagt upp. :)

Här kämpar jag på med rökningen. Tack för peppningen! :D
Ha en fin söndag!

Flisan - Alldeles Vardagligt sa...

Havregrynsgröt är gott :)

Hoppas att Du har haft en lagom slitsam dag på jobbet idag ;)

Kramar
Flisan.

Vero sa...

Jag byter header allt efter väder och vind. Hihi... När jag har nya bilder som kan passa så lägger jag in dem. Vill gärna hitta mig en header som jag trivs med sen, göra mig en själv, men va 17, jag har inte tid just nu... Så då blir det bara bilder.

Hoppas allt är bra med dig.